ZorinOS 9 core

• Onderwerp starter Onderwerp starter Danvers
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 10
  • Weergaven 1153
D

Danvers

Gast
Zorin OS 9 is Linux distro die echt heel dichtbij Windows XP en 7 komt!Ideaal voor als je nog met XP werkt of gewoon Windows beetje beu bent ;)
Zorin OS is een Linux distributie met een LTS tot april 2019.Zorin OS 9 Core is gebaseerd op de LTS van Ubuntu 14.04 en is een zeer eenvoudig, stabiel, snel .

582f29b18302c-55e35d79d7eae-Cube.thumb.jpg

Met de kubus (Cube) kan u heel gemakkelijk van bureaublad wisselen met een druk op het muiswieltje.

Meer info vind je hier
Mvg
Danvers

Laatst bewerkt:
Aan gebrek van een dvd kon ik zorin os niet downloaden en uittesten, heb ze nu wel morgen ga ik aan de slag, laat je het resultaat wel weten.

Toska,
Deze zou zeker moeten lukken....geen bugs meer hoor!Is al tijdje uit gekomen!
Mvg
Danvers

Ik vond het goed installatie vlot verlopen geen problemen mee gehad mooi uitzicht en heel overzichtelijk die zorin os.
Maar 2 min puntjes
1) de mozilla firefox (apart te installeren) werkte niet zoals een browser beaamt
2) programma,s sluit traag af
Verder heb ik hier geen opmerkingen over@danvers

Mvg

toska zei:
Ik vond het goed installatie vlot verlopen geen problemen mee gehad mooi uitzicht en heel overzichtelijk die zorin os.
Maar 2 min puntjes
1) de mozilla firefox (apart te installeren) werkte niet zoals een browser beaamt

Mvg
Wel raar naar mijn weten...is FF standaard! in OS 9.
Mvg
Danvers

danvers zei:
toska zei:
Maar 2 min puntjes

Mvg
Wel raar naar mijn weten...is FF standaard! in OS 9.
Mvg
Danvers
Heb deze versie geinstalleert zorin os 12 lts

[c]Heb deze versie geinstalleert zorin os 12 lts[/c]
Ja zo kun je alleman vangen :lol: .
Topic start is toch klaar en duidelijk Zorin OS 9
Mvg
Danvers

Denk je dat ik een leugenaar ben? ik denk dat dit bericht van jou is in deze topic viewtopic.php?f=74&t=141
en van daaruit heb ik die gedownload beste
En voor mij houd het hiermee op.

Mvg

De link waar jij naar verwijst is voor Zorin12 lts...en niet voor Zorin 0S 9core toch!
Zo dus er zijn geen min punten in Zorin OS 9 core
Mvg
Danvers

toska zei:
Denk je dat ik een leugenaar ben? ik denk dat dit bericht van jou is in deze topic viewtopic.php?f=74&t=141
en van daaruit heb ik die gedownload beste
En voor mij houd het hiermee op.

Mvg

Zo gaan we niet met elkaar om op dit forum!

Mijn excuses @danvers de berichten die ik hier plaatste was voor die andere topic voorzien, deze staan inderdaad verkeerd

Mvg ;)

Terug
Bovenaan Onderaan