Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe ga je het internet op , bedraad of draadloos ?Sinds gisteravond heb ik op mijn Zorin pc geen internet meer. Aangezien ik dit best.syst. net geïnstalleerd heb, weet ik niet goed waar ik het moet zoeken, kijk ik bij de adapter, staat er verbonden!
Misschien kunnen jullie mij op weg helpen waar ik het moet zoeken!
Dat heb ik ook al gedaan, maar zonder succes, ga dat nog eens proberen. Bij de vorige installatie, gebeurde precies het zelfde.Kan je door in de systray op de verbinding te klikken de Netwerkgegevens opvragen?
Toen ik laatst in Duitsland met mijn Mint het internet op wou, kreeg ik geen WLAN-verbinding.
Via de Netwerkgegevens kon ik zien dat er van de modem uit geen gegevens aanwezig waren over DNS en Gateway.
Vulde ik die handmatig in, was er wel internet - maar gek genoeg werden die instellingen niet onthouden.
We wachten even af, of het nog weer kuren krijgt!Gedraad internet gebruik ikzelf enkel en daarmee heeft geen enkele Mint versie die ik gebruikt heb problemen mee gehad.
sudo apt-get install hardinfo
Ga ik zeker doen!Graag gedaan hoor . Moest jij nuttige tips hebben , mag je ze ook delen hoor . Zo leren we van elkaar en ook aan anderen wat bij !
Tip , je doet er zelf mee wat je wil .
Via de terminal kun je System profiler en Benchmark installeren
Heb je een volledig overzicht van je hardware . zeer handige tool .
Open een terminal venster en typ het commando
Code:sudo apt-get install hardinfo
Je kan System profiler achteraf ook toevoegen aan de snelstarter .
Meer info vind je hier .
HardInfo - Community Help Wiki
Ik had het zelfde probleem, maar het zit onder Systeemgereedschappen en het menu : Systeem Profiler and benchmark toolIk heb HardInfo in Mint geïnstalleerd middels de terminal opdracht (gaf aan dat e installatie geslaagd was), maar het is nergens te vinden!