Zomaar tussendoor gedachten zwart op wit gezet

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
69
OS
Windows 10 Professional
AV
AVG Internet security
FW
AVG Firewall
Ik vind e-mails van Paypal altijd wel leuk, met de melding "Er staat geld op uw rekening".

Ik vind die mails altijd, we schijven deze maand dit bedrag van uw rekening minder. Maar daarentegen klopt het wel.

Ik log overigens nooit in. Ja een enkele keer, maar ik weet immers dat ik iets met PayPal betaald heb.

Uit het maandelijkse draagvlakonderzoek van I&O Research voor de NOS blijkt dat 65% van de Nederlanders, dat het mondkapjes dragen verplicht gesteld moet worden, ook buiten!

Mensen worden bang, ik heb nog niet eerder zoveel mensen gezien met mondkapjes in de supermarkt.
Als het corona virus in je oog komt, is het ook raak!

Ik vind e-mails van Paypal altijd wel leuk, met de melding "Er staat geld op uw rekening".
Ik vind die waarin staat dat iemand geld op mijn rekening gestort heeft nog leuker. :D Gebeurt maar zelden als ik 't niet zelf doe, maar af en toe gebeurt het wel eens.

Facturen krijg ik op mijn zakelijke rekening, daar heeft de belasting weer voordeel bij. Ik zie liever donaties op de paypal binnen komen. :)

Slapend rijk worden is helaas weer niet gelukt, dus ben ik maar weer opgestaan :coffee:

Helaas is mij slapend rijk worden ook niet gelukt en heb ik IPV een gelddouche een gewone genomen.
bladzijde-45-02dagobert.jpg

De laatste keer dat ik miljonair was toen was ik aan het winnen met Monopoly :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan Onderaan