Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vertel me eens: waarom moeten de minima in 2018 meer afval scheiden bij jullie? Is dat omdat minima toch al minder hebben? Dan mogen ze dat wel eerst een beetje opkrikken! Nu zorgen de verpakkingen van de voedselbank-pakketten voor het afval! Wat een volkomen belachelijk besluit, als het tenminste al een besluit is.
En hoe gaan ze dat controleren? Komt er bij iedere kliko een persoon die je inkomen bekijkt en daarna in de kliko duikt? Ik vraag me af wat voor een college en gemeenteraad jullie daar hebben! Vast geen minima! Misschien contacten bij de afvalverwerkingsbedrijven?
Ik snap het niet want ik geloof dat in Rotterdam een afvalverwerkingsfabriek staat die alles kan recyclen of kan afbreken en vernietigen, waarom zijn er niet meer van dit soort fabrieken in de wereld, zodat er in principe geen afval meer is.
Het meeste afval ging naar China om te verbranden , maar nu China weigert om nog verder afval te aanvaarden zit men hier nu in zijn haar te krabben, wat gaan we er nu met doen ?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.