Zo blokkeer je de Windows 10 Creators Update

• Onderwerp starterDanvers
  • Startdatum
  • Reacties 4
  • Weergaven 655
D

Danvers

Guest
De bestanden van de nieuwe update zijn begin april al vrijgegeven, zodat vroege vogels - zoals hier op de redactie - er meteen mee aan de slag kunnen. Met de officiële release in de updates van gisteren, rolt de versie uit naar mensen die automatische updates niet blokkeren. Nu begint de onofficiële onbetaalde bètatest die Microsoft 'Current Branch' noemt.
Wel/niet bijwerken

Als je echt 3D-figuren wilt tekenen, je HoloLens wilt gebruiken, games marginaal beter wilt draaien, chatten via Xbox, of tabbladen wilt kunnen verschuiven in Edge, dan is dit je kans. De Creators Update is in dat geval echt iets voor jou. Maar voor de rest: trap niet in de hype en wacht het even af.

Lees hier

Is het nu echt zo erg als die nieuwe update bij mij binnenkomt? Ik krijg de kriebels van al die berichten en ik zou niet weten hoe ik die update buiten moet houden. Blokkeren doet me denken aan een demonstratie!

Ik zal echt wel niet boven aan de lijst staan om dat ding te krijgen, maar ik moet er toch vast aan geloven. Tot nu toe kwamen de updates binnen zonder dat ik iets hoefde te doen. En ik hoop dat dit weer zo is. Of moet ik er naast gaan zitten om af en toe zijn hand vast te houden en "nee, dat niet!" te roepen, omdat mijn privacy anders op straat ligt? Kan ik dat naderhand nog wijzigen? Werkt alles nog zoals het nu werkt?
Ben ik niks kwijt als dat ding klaar is? Doet mijn laptop het nog? En zo kan ik wel tig vragen bedenken, terwijl ik me nog nooit druk maakte over een update!!
Laatste vraag van deze serie: stel me svp gerust en laat me mijn paasdagen niet verprutsen!

Kate,
Post niet enkel voor jouw he;),is algemene info voor leden/lezers.
Ik zal echt wel niet boven aan de lijst staan om dat ding te krijgen, maar ik moet er toch vast aan geloven.
Ja dan wacht je het rustig af!Of je houd het tegen, is jouw keuze!
stel me svp gerust en laat me mijn paasdagen niet verprutsen!
Zou niet durven ;)
Groetjes uit de koekestad

Ik denk dat je het niet goed begrijpt. Natuurlijk is jouw tekst niet alleen voor mij! Dat zou wel erg gek zijn, nietwaar!
Maar ik denk dat ik deze soort tekst voortaan oversla. Je ontkomt er toch niet aan en dan doe ik maar net als de rest van Nederland: niks. En dat is dan mijn keuze en het voelt goed. Gewoon mee gaan met alle anderen. Fijne paasdagen en groetjes vanuit de bossen.

Meen je dat echt? Ik vind het niet leuk, maar dat komt omdat ik er een ander gevoel bij heb. Een beetje gelaten. En dat is niks voor Kate die altijd op de barricade gaat!

Terug
Bovenaan Onderaan