Ziggo verhoogt internetsnelheden per 1 juli dit jaar

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
70
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender
FW
Windows Firewall
Leuk. Benieuwd wat ze met de prijsverhogingen doen dit jaar, maar dat zal nog wel even duren voordat dit bekend wordt.

Dat zal daarna waarschijnlijk een paar weken later zijn.

Ik heb nu 75 Mbps en het wordt voor mij de tweede keer dat ik naar 100 Mbps ga.

Oh zit jij al op de lagere snelheid. Ik heb het Complete abo dus zit op 300/30 maar gebruik dat eigenlijk te weinig.
Wilde al langer terug maar het prijsverschil is niet interessant genoeg t.o.v. van het verlies van snelheid.
Sowieso wacht ik nog wel even want we krijgen hier glasvezel dit jaar en wil nog even zien wat de mogelijkheden zijn.

Ik heb al lang een glasvezel aansluiting in mijn woning.
Ooit aangelegd door Woningcorporatie Domijn die met een glasvezelboer een BV had daarvoor had opgericht.
Op de tweede verdieping had een mij bekende jonge vrouw alles omgezet naar glasvezel.
Haar vaste telefoon werkte lange tijd niet goed en internet viel in het begin om de haverklap uit.
En toen floot de minister Domijn terug, want Domijn was buiten zijn boekje als Woningstichting gegaan!

Dat voor een man die alles sneller wil sorry kon het niet laten liggen :ROFLMAO:

Als jij denkt dat 75 Mbps niet snel genoeg is, dan is dat jammer.
Ik download nog amper en indien wel, duurt het wat langer, maar dat deert mij niet.

Jij begrijpt duidelijk de clou van zijn bericht niet. :ROFLMAO:

Glasvezel is beter en stabieler dan kabel. Je kunt overal wel eens tegen problemen oplopen dat je telefoon of internet er uit valt, zeker in de begin periode was dat nog wel eens.
En inderdaad een woningstichting moet daar niet aan beginnen.

Ik download nog amper en indien wel, duurt het wat langer, maar dat deert mij niet.
Wou je maar wat plagen man en ik download heel veel en ja tijd is gratis :ROFLMAO:
Zit niet veel hoger
62607e452253f-speed.PNG

Een en anderwas rond 2007, dus al heel lang geleden.
@d'Anvers - netjes hoor.

@d'Anvers - netjes hoor.
Voor 32€ niet slecht idd.
Natuurliijk is fiber top maar duur 60€ per maand voor 3 maanden dan 80€ wel alles gratis modem/installatie .
Maar dan moet ik ook mijn payserver upgraden ja ga niet met top snelheid traag dowwnloaden word plaatje te duur.
Wacht gewoon af normaal gaat de bouw plat hier word ik ergers gehuistvets waar geen koper meer is pakt Proximus de Scarlet klanten over aan gunstig tarief.:)

Alles heeft zijn prijs - ik gewoon geen zin om meer 70 euro voor een snellere internetverbinding te betalen.
En in deze tijd met inflatie zal je twee keer moeten nadenken.

Alles heeft zijn prijs - ik gewoon geen zin om meer 70 euro voor een snellere internetverbinding te betalen.
En in deze tijd met inflatie zal je twee keer moeten nadenken.
Geef je groot gelijk wij zijn mee ;)
32€ voor internet Scarlet iets van rond 30€ voor TV bij Telenet met abo voor phone betalen volgens verbruik.(bel weinig er is whatsapp)
11€ voetbal abo Eleven Sport is genoeg.

ik gewoon geen zin om meer 70 euro voor een snellere internetverbinding te betalen.
Je bedoeld voor alles in 1.
Voor 41 euro per maand heb je 1 Gbit up en down internet bij Tweak. Is maar 'n voorbeeld.

Maar ja, ik moet zeggen dat ik ook weinig meer download tegenwoordig.

Volgens mij is internet alleen al sowieso ook altijd goedkoper geweest of zelfde prijs maar sneller.
Wat dat betreft kun je beter hier wonen. Voor de rest kun je volgens mij beter in België wonen.

Maar hoe snel internet is dat dan voor dat geld? Ik heb daar 300 mbit down en 30 up voor momenteel.

Terug
Bovenaan Onderaan