Zal de zeespiegel straks gaan stijgen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 10
  • Weergaven 638

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.050
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
Er dreigt in Antarctica een giga ijsberg af te breken.

.​

Het ziet er spookachtig uit. Net als of de wereld bezig is om zich op te delen, hoewel je weet waar je naar kijkt. Wat voor gevolg zal dit weer hebben? Weer bewijs voor de opwarming. Waarschijnlijk gaat er nu weer een boot vol politici en technici in de buurt kijken en er wordt over heen gevlogen.
Maar kunnen we dit stoppen? Of is het een gewoon natuurverschijnsel, waar we maar vree mee moeten hebben?

Laatst bewerkt:
Bij het NCF is het al geschreven, het is smeltend drijvend ijs en zal niet voor een verhoging van de zeespiegel zorgen.

Wel een mooi voorbeeld om de wet van Archimedes aan te tonen:

Dit noem ik nu ' aanschouwelijk onderwijs'! En ook nog 'vernieuwing'! Naar dit soort onderwijs wordt door de leerlingen gesnakt! Dus....... er is nog een kans voor je, hoor!
Je lijkt me een toffe docent, maar we willen je hier niet missen, dus moet het maar een deeltijdbaan worden. En de salarissen gaan omhoog, dus niet te lang wachten met solliciteren! Maar niet vergeten: DEELTIJDBAAN!

Wellicht zit er nog meer droge theorie verscholen in mijn brein, maar deze wet is er in geramd:

Een lichaam ondergedompeld in een vloeistof ondervindt hierin een opwaartse kracht die gelijk is aan het gewicht van de verplaatste hoeveelheid vloeistof.

Fantastisch! Zie je nu wel: aan de slag voor de klas! Ik ben daar klaar, maar voor jou is er nog toekomst. Want er zit vast nog veel meer in dat brein verborgen.

Helaas, te weinig extraverte eigenschappen om overtuigend over te komen. Solitair gedrag vind ik zeer aangenaam.

Dit geldt ook voor mij. Maar er bleek al gauw dat je met middelbare scholieren tijdens je lessen het gevoel hebt dat je ze persoonlijk iets bij brengt. En dat was heel leuk, maar ook vrijblijvend, waar ik dan weer blij mee was. Dus........ het kan ook bij jou!

Laatst bewerkt:
Volgens weballey kan het geen kwaad, dus geen paniek :)

Wat eventueel losbreekt zal gigantisch zijn en je weet dat 9/10 deel onder de waterlijn zit.
Wanneer het gebeurt zal het toch zeker voor een deel van de scheepvaart gevaar opleveren.

Terug
Bovenaan Onderaan