YTD pro

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anjo
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 19
  • Weergaven 1104

Anjo

Medewerker
Lid geworden
22 apr 2017
Waarderingsscore
223
Punten
43
OS
Windows 10; Windows 11 ; Zorin 16 en 17, Android 14 en 15
AV
Microsoft
FW
in KPN modem
Een vriendin van mij haalt nog wel eens een youtube filmpje naar de hdd om dat vervolgens als MP3 op te slaan.

Ze gebruikte YTD pro ( voor die €11 val je je geen bult natuurlijk) maar sinds ik op haar laptop een nieuwe ( legale) gedownloade .iso van w10 heb geplaatst werkt YTD soms, en soms niet. Dan moet ze zich weer via HELP aanmelden en krijgt ze na ingeven serienummer keurig een linkje dat ze zich opnieuw kan aanmelden en werkt YTD tot de volgende opstart.

Mijn eigen YTD pro ( rond dezelfde tijd aangeschaft en draaiend op W7) werkt eigenlijk probleemloos.

Iemand dé tip??

Opnieuw installeren met adminrechten?
Wel eerst de huidige versie verwijderen en daarna de computer opnieuw opstarten.

Die truc kende ik (natuurlijk).

De win10 is ook netjes legaal, dus schiet mij maar lek.

Ik moet trouwens wel de firewall volledig uitzetten en F-Secure uitzetten op die machine om überhaupt iets te kunnen opslaan.

Dat is van de gekke dat je antivirus en firewall moet deactiveren om iets te kunnen installeren.
Dat klopt dus niet.
Vermoedelijk heimelijk aangepaste groepsrechten!

Ha, was t maar enkel bij install.
Moet security uitzetten als ik t prog wil gebruiken!!

Ik blijf er bij dat een en ander niet normaal is.

Maar hoe check ik die aangepaste groepsrechten?

Windows 10 Home?

Was het een schone installatie of een upgrade vanuit een oudere Windows versie?

Nieuwe iso op mijn win7 gedownload. Schone install.

Hallo,

We kunnen eens kijken of we wat zien, dus je kan niks installeren zonder de bescherming uit te zetten?
Moest dat ook toen je F-Secure erop ging zetten?

Download de
577bf0efb8088-FRST.png
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Oke, ik kan nu niet aan die laptop, die ligt een halve provincie verder.
Als ik erbij kan zal ik die tool gebruiken en contact opnemen, zet dit topic maar even in de koelkast.

Hallo,

Dat is zonde (teamviewer zou makkelijk zijn).
En het antwoord op de vraag F-secure heb je die wel?

Ik heb F-Secure via KPN . Had tijdens install Defender uit en ook de firewall.

De eigenaresse van de laptop is nogal vaak uithuizig Abbs, dus t moet allemaal net voegen.
Oh en Teamviewer wilde ook al niet gewoon instaleren, daar moet door de gebruiker elke keer goedkeuring voor gegeven worden.
Ik heb op enige 10-tallen machines TV gezet, dit nog nooit meegemaakt.
Ding keurig via de console als trusted device ingevoerd, met mijn account en WW, maar paskt niet op die bak.

Niet dat ik me herinner.
Maar zoals gezegd, kan pas over paar dagen op die PC grasduinen.

Heb trouwens t vage vermoeden dat ik sneller ben met een schone install dan met veel uitzoeken.
Dan maar een aangepaste oudere versie erop.
Krijg op mijn insider inlog geen nieuwe versie meer gevonden.

Opgelost. Gisteravond ding leeg getrokken en een nieuwe W10 erop gezet.
YTD werkt ook weer.

Terug
Bovenaan Onderaan