Youtube naar .mp3 downloader

Er zijn me teveel forums waar dit in zou passen dus dan maar hier.

Mijn zus is op zoek naar een goede youtube downloader zonder malware en liefst ook zonder teveel reclame.
Tot nu toe gebruikte ze deze link:

Werkte eerst goed maar blijkt nu alleen maar wat te blijven draaien, verder is er schijnbaar een beperking op de duur van video's v.w.b. de conversie.

Dus nu is ze op zoek naar een andere goede. A.u.b. geen links van "daar zijn er" want er zijn er genoeg free te vinden, ook van die free aangeven en waar je dan toch voor blijkt te moeten betalen.

Dus graag uitsluitend tips van mensen over programma's die men -zelf- in gebruik heeft c.q. -zelf- ervaring mee heeft, geen Google resultaten dus.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
6.329
Punten
713
Leeftijd
67
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Een tool om vanuit Windows te gebruiken: MediaHuman YouTube to MP3 Converter

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reactiescore
2.474
Punten
468
OS
Windows 10 home
AV
Windows beveiliging
FW
Windows beveiliging
De door Abraham genoemde is een hele fijne, je kunt er volgens mij ook afspeellijsten inzetten. En goed naar voorkeur in te stellen.
Voor de telefoon gebruik ik Tubemate echter deze staat niet in de Playstore.

ShadyAngel

Enthousiast Lid
Lid geworden
12 sep 2018
Reactiescore
1.070
Punten
288
Leeftijd
61
OS
Windows 10 64 bit pro
AV
Norton Security
FW
Norton Security
Ik heb een tijdje geleden die tip van Abraham eens geprobeerd. Ik kreeg na een tijdje een aanbieding voor de uitgebreidere versie (Mediahuman Youtube downloader) aan 5€. Werkt uitstekend en niets ingewikkeld aan. Ik gebruik die tool nu ongeveer een half jaar.

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reactiescore
1.181
Punten
468
Website
www.satellitefun.org
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
Heeft even geduurd voordat ik iets liet weten maar moest even het ziekenhuis in een paar dagen.
Mijn zus heeft gereageerd dat ze het programma geprobeerd heeft en zelfs ook langere muziekstukken er mee heeft geconverteerd en dat ze er zeer tevreden mee is.

Dus zeer goede tip van @Abraham54 waarvoor met name dank van mijn zus!

Bovenaan Onderaan