You tube omzetten naar MP3

ynna

PCS Lid
Lid geworden
18 september 2017
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
38
De site die ik altijd gebruikte voor het omzetten van youtube naar mp3 is uit de lucht. Welke is betrouwbaar genoeg om te gebruiken?

Allerwegen is Google bezig het downloaden van video's en en het extraheren van MP3 daaruit onmogelijk te maken.

Om video's in HD kwaliteit te kunnen downloaden: YouTube Downloader HD

Om MP3 uit muziekvideo's te halen: Free YouTube to MP3 Converter
Dit tool kan je ook elders vinden, maar dan zit in de setup adware als meelifter - Chip heeft de download opgeschoond!

Helaas die werkt niet en is bovendien een super irritante site

Oke, deze keer werkte het wel maar niet fijn om iets mee te doen en daarom eraf gehaald. Iig wel bedankt voor je reactie. Ik heb liever een site zonder iets te moeten downloaden

Ik heb toevallig iets anders voor jou gevonden.
Het tool kan je rechtstreeks opstarten in jouw Windows en na opstarten kan je via dat tool naar artiest, muziektitel zoeken en dan toont het tool de zoekresultaten waarna je het bewuste bestand via kan downloaden als bijv. MP3; video's kan je er ook mee downloaden.

Free Music and Video Downloader - download your favorite music for free!

Helaas het werkt niet

Wat werkt dan niet bij jou?
Ik heb het tool net zelf gedownload en uitgepakt.
Na opstarten kwam er eerst een updatemelding en daarna heb in de zoekregel (search) naar Beethoven gezocht.
Even later was het zoeken klaar en de download actief - dus kan ik een selectie kiezen en dan downloaden!

Bestaand bijgevoegd!

Werkt nu wel. Muziek gedownload en wil het opslaan en nu werkt mijn OneDrive niet meer . Gek wordt ik ervan!!!!~~

Waarom werkt OneDrive niet meer - ben je soms uitgelogd?

Ik zal je ook een tip geven - dat is Stack van TransIp - daar kan jij je voor aanmelden om uiteindelijk na een tijdje de uitnodiging te krijgen om 1 Terrabyte opslagruimte te krijgen (gratis).
Genoeg voor uren muziek dunkt mij.

Muziek moet in OneDrive omdat ie op mijn telefoon noet

Je kan je telefoon toch ook verbinden met via USB met jouw PC?
Welk merk smartphone is het?

Ja dat kan maar OneDrive is veel makkelijker. Heb een Samsung S6

Kan jij daar wel of niet op inloggen nu?

Staat een rood kruisje bij. Nooit eerder gezien. OneDrive op mijn laptop niet online dat ik in moet loggen

Net een update gehad van Windows en zelfs mijn bureau achtergrond is weg. Haat die laptop en al dat gedoe onderhand

Net een update gehad van Windows en zelfs mijn bureau achtergrond is weg. Haat die laptop en al dat gedoe onderhand

Herstart het notebook eens.

En waarom zit erbij jou nog niet de nieuwste voorjaarsupdate in jouw notebook?
Want deze maand komt het vervolg daarop weer uit.

Terug
Bovenaan Onderaan