XenForo 2.0.0 testforum

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 11
  • Weergaven 1101
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond is het nieuwe testforum opengegaan, nu in de definitieve versie 2.0.0 die door XenForo is uitgebracht.

Deze versie is mede ontwikkeld om het forum vooral ook voor mobiel gebruik te optimaliseren.
Elk lid hier kan ook inloggen op het testforum.
Laat dan ook vooral weten hoe jij over de nieuwe versie denkt.

Ook is er nu voor het eerst keuze uit twee thema's, het standaard thema en een donker thema met blauw.

Piepende Computer

Dat is me nog eens leuk: een forum by night! Ik vind dat donkere thema heel leuk, maar ik weet niet of ik het voor altijd zou kiezen. Dat moet nog blijken. Maar voorlopig: heel apart.
Verder lijkt het toch wel allemaal gewoon te staan waar het verwacht wordt, al is het nog doorspekt met Engelse woorden.

En de sidebar is heel duidelijk. Ik ga het morgen eens op mijn telefoon proberen. Dit is nog maar een eerste reactie.

Ik vind het er heel gedegen uitzien.

Ik heb op het testforum nu nieuwe forumonderdelen toegevoegd om de forumsoftware vanuit diverse hoeken te beoordelen.
Zie: Wat ik denk over XenForo 2.0.0

Het testforum is niet meer.
Via de server wilde ik een logomap naar de map met testforum kopieren.
De server besliste anders: alle mappen van dit forum werden overgezet naar de map met het testforum.

Er was een back-up beschikbaar - maar die was al weer ouder dan een uur en om berichtenverlies te voorkomen heb ik die optie niet gebruikt.

No, not possible in 2.0.0.
Artodia is nog lang niet klaar met de stijlen voor XenForo 2 en zijn stijlen engine is ook nog niet af.
En hij moet er echt iets moois van maken, wil ik straks een en ander weer aankopen.

No, not possible in 2.0.0.
Artosia is nog lang niet klaar met de stijlen voor XenForo 2 en zijn stijlen engine is ook nog niet af.
En hij moet er echt iets moois van maken, wil ik straks een en ander weer aankopen.

oke

De stijlen en de add-ons uit XenForo 1 zijn niet compatibel met XenForo 2.
Daarom ook is alles eerst verwijderd voordat de upgrade erin ging.
Ook op de server zijn achtergebleven mappen eerst verwijderd.

De stijlen en de add-ons uit XenForo 1 zijn niet compatibel met XenForo 2.
Daarom ook is alles eerst verwijderd voordat de upgrade erin ging.
Ook op de server zijn achtergebleven mappen eerst verwijderd.

ah oke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan