Words is veranderd

ja hoor,heb ik weer vanuit het niets zijn mijn Word documenten allemaal in het zwart.:mad:
schijnt weer wat nieuws te zijn in Office 365 , alleen kan ik nergens vinden hoe ik de situatie weer op normaal kan zetten.
is ook nog eens vervelend donker alle documenten , tja en uit printen kost je flink wat zwarte inkt.
iemand een idee hoe dit ongedaan kan worden gemaakt ,alle Tips zijn welkom

Johannes1956

@t your Service " all Time
Lid geworden
13 jun 2019
Leeftijd
65
OS
Windows 10 Home
AV
Eset
FW
Windows Firewall
@abbs Thanks "had al liggen zoeken ,kwam weer ongevraagd binnen van Microsoft
man man , konden ze maar eens met hun handen overal afblijven van dit soort ongewenste veranderingen waar niet om gevraagd word
in ieder geval het is weer opgelost, bedankt voor het meedenken abbs (y)
(y)

abbs

Security Analist
Team lid
Lid geworden
3 jun 2017
OS
Windows 11 64-bit Pro
AV
Emsisoft Anti-Malware
FW
Windows Firewall
@abbs Thanks "had al liggen zoeken ,kwam weer ongevraagd binnen van Microsoft
man man , konden ze maar eens met hun handen overal afblijven van dit soort ongewenste veranderingen waar niet om gevraagd word
in ieder geval het is weer opgelost, bedankt voor het meedenken abbs (y)
(y)
Das heel raar dat ze dit bij je hebben aangepast, meestal blijft het o;p standaard wit staan.
Maar mooi dat het weer goed staat, en graag gedaan (y)

Enigma147

Moderator
Team lid
Lid geworden
15 dec 2018
OS
Windows 10 pro
AV
Bitdefender
FW
Cisco Meraki
Windows toevallig op een dark mode gezet? Dan kan het ook in Office geactiveerd worden.

V

Verwijderd forumlid 188

Guest
Hier wil ik nog wat aan toevoegen, je mag gerust de dark modus kiezen,gebruik ik ook.
Als je in Word Ontwerpen aanklikt en dan (rechts) Paginakleur aanklikt kan je kiezen voor (ieder kleur) maar als je wit wilt kies je voor het witte hokje of Geen kleur. Misschien heeft Johannes daar onbedoeld het zwarte hokje aangeklikt.

Johannes1956

@t your Service " all Time
Lid geworden
13 jun 2019
Leeftijd
65
OS
Windows 10 Home
AV
Eset
FW
Windows Firewall
@Dotchiejack

:unsure: dat is het hem juist , ik maak een bestaand document open om er verder mee te werken anders niets
en hij staat in het zwart , ook al mijn andere documenten in eens zwart, ik zweer U dat ik niks onbedoeld heb aangeklikt
Ik werk soms mijn word documenten verder af meer niet.
Zoals ik al zei , het is vanzelf op zwart gaan staan ,ik heb daar geen enkele handeling zelf voor gedaan

V

Verwijderd forumlid 188

Guest
Tja, ik geef maar een tip hoe je in dark modus wit of kleurloos kan kiezen, dit was echter extra info,k had begrepen dat je probleem is opgelost.
kwam weer maar ongevraagd binnen van Microsoft, konden ze maar eens met hun handen overal afblijven van dit soort ongewenste veranderingen
gebeurd echt niet binnen Office.

Wat ik al een paar keer ondervonden heb is dat Word moeilijk doet na het deïnstalleren van een proefversie na het aanschaffen van een nieuwe PC/Laptop en/of het installeren van je oude Office versie.

Bovenaan Onderaan