WK: Der Weltmeister is abserviert worden und geht nach Hause

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 8
  • Weergaven 668

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.083
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM & Eset Online
FW
Windows Firewall
Duitsland heeft met 2-0 van Zuid-Korea verloren en Zweden was met 3-0 de baas over Mexico.
Daarom gaan Zweden en ook Mexico naar de volgende ronde.

Typisch gevalletje van hoogmoed komt voor de val.

Ik heb sinds 1974 (toen de Duitsers ons in de finale klopten) een pokkehekel aan Die Manschaft, maar waaruit blijkt / bleek de hoogmoed van het huidige elftal?

Is het niet meer een frustatie van ons (Nederlanders) dat de Duitsers de laatste 10 jaar of zo steeds een halve finale wisten te bereiken? Ik heb geen enkele Duitser in een interview horen zeggen dat ze een volgend toernooi weer nummer 1, 2 of 3 zouden worden?

Nee hoor. Ik heb ze echt dingen horen zeggen als: wij gaan het daar weer even maken. Er is geen beter team dan wij.

Quandor was wat jonger dan ik, maar het zogeheten totaalvoetbal van het Nederlands elftal toen sprak velen in binnen- en buitenland aan.
En feitelijk, zo is mijn herinnering, was Nederland toen favoriet voor de wereldtitel.
En zoals zo vaak met het gastland in de finale (1966.......) wonnen de Duitsers.

Nee hoor. Ik heb ze echt dingen horen zeggen als: wij gaan het daar weer even maken. Er is geen beter team dan wij.
Als dat idd. zo is, dan heb je gewoon gelijk.

Ik denk dat heel België vanavond aan de beeldbuis gekluisterd zit.

Kijk, vanaf dag 1 was ik voor België! Nu moeten ze volhouden!

Proficiat naar onze zuiderburen.

Terug
Bovenaan Onderaan