wk 2018

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd forumlid 98
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 10
  • Weergaven 590
V

Verwijderd forumlid 98

Gast
Het gaat bijna beginnen he mensen.
Voor welk buurland gaan jullie supporteren ?Hopelijk voor ons:cool:
Wat denken jullie van onze kansen?
Zelf heb ik niet veel vertrouwen in onze coach,rare selectie veel spelers die uit kwetsuur komen en andere die op de bank zitten.
Dan laat hij ook nog radja nainggolan thuis...echte krijger met super afstandsschot!Heb de 1/2 finale van de CL gekeken speelt hij echt berewedsrijden!
Gaat in de terug wedstrijd wel in de fout maar toch tot de laatste seconde gestreden en twee doelpunten gemaakt ook nog...ja is dit geen selectie waard dan?Uitleg coach past niet in de tactiek ...hahah ...wees niet achterbaks en zeg op tv kan niet om met zijn gedrag rookt al eens een safke en drinkt pilsjes.
Mvg
d'anvers
.

De bal is rond.

Ja Johan en doelpunt meer als tegenstrever scoren en je wint:)

Je kan heel goed zien dat bij de val de arm van Salah bewust vastgehouden werd om onder het lichaam te trekken!
idd gezien mooie worstel greep zeg ik...is niet rood maar donker rood toch?Real heeft al jaren alles mee...ja je moet ergers je schulden kunnen betalen zeker!Ramos is wel een van de uitgekookste spelers van de planeet!
Ben heel benieuwd op het wk,met de VAR bij ons zuivere flop de pipo's in het busje ...lol

Lees juist dit.
Volgens Ruben Pons, de kinesist van Liverpool, is sterspeler Mohamed Salah “drie à vier weken” buiten strijd. De Egyptenaar mist dus de oefenwedstrijd tegen de Rode Duivels op 6 juni, en riskeert ook de eerste ronde van het WK te missen.
Mocht de wereld rechtvaardig zijn!
Zou het in mijn ogen moeten,awel mijnheer Ramos jij speelt niet meer zo lang Salah in de lappen mand ligt mag je met je........gaan spelen lol.
Mvg
d'anvers

Hoop dat die dat wint(waarschijnlijk niet)zou verdiende loon zijn voor Ramos.
Want fout over de schreef kan gebeuren...dit is echt iemand uitschakelen.
Er moeten echt strenge straffen komen in het voetbal, zeker als er beelden zijn, is wel de laat.Maar toch straf die vuile speler!
Mvg
d'anvers

Ga er maar vanuit dat het vol schulden zittende Real Madrid gewoon mocht winnen!

Je bent te zacht,
Juiste woord is moet winnen.
Tegen bayern munchen was het ook al niet koosjer!
Voetbal is echt teveel geld geworden, en FIFA en .....zijn echt niet mee!
Mvg
d'anvers

Mijn kanshebbers voor het wk: Duitsland, Spanje, Frankrijk, en Brazilië. Een van die 4 wordt de kampioen.

Terug
Bovenaan Onderaan