hallo.
Om windows in RAM te krijgen moet het eerst op een VHD worden geinstaleerd.
Er leiden meer wegen naar Rome maar in dit voorbeeld heb ik de complexe handelingen tot een minimum beperkt.
Ik heb hier 4 videos die het process laten zien.
Je hebt nog geen tools nodig maar wel het volgende:
-window ISO (vista tot en met windows 10 met de server-versies inbegrepen).
-apparte harde schijf (het liefst een SSD sandisk 30 of 60 GB, kost niks meer tegenwoordig)
-een andere apparte harde schijf met windows 10 OS om de eerste schijf te bewerken (na de eerste video is deze niet meer nodig en kun je de harde schijf waar windows 10 op staat het best loskoppelen om niet in de war te raken).
de eerste video bevat de volgende stappen:
-partities aanmaken (een active van 4GB voor de ISO bestanden en een voor de VHD)
-ISO mounten en de inhoud naar de eerste actieve partitie kopiëren.
-VHD Creëren op de tweede partitie en Initialiseren.
Om windows in RAM te krijgen moet het eerst op een VHD worden geinstaleerd.
Er leiden meer wegen naar Rome maar in dit voorbeeld heb ik de complexe handelingen tot een minimum beperkt.
Ik heb hier 4 videos die het process laten zien.
Je hebt nog geen tools nodig maar wel het volgende:
-window ISO (vista tot en met windows 10 met de server-versies inbegrepen).
-apparte harde schijf (het liefst een SSD sandisk 30 of 60 GB, kost niks meer tegenwoordig)
-een andere apparte harde schijf met windows 10 OS om de eerste schijf te bewerken (na de eerste video is deze niet meer nodig en kun je de harde schijf waar windows 10 op staat het best loskoppelen om niet in de war te raken).
de eerste video bevat de volgende stappen:
-partities aanmaken (een active van 4GB voor de ISO bestanden en een voor de VHD)
-ISO mounten en de inhoud naar de eerste actieve partitie kopiëren.
-VHD Creëren op de tweede partitie en Initialiseren.
Laatst bewerkt: