Nieuw Windows 11

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.947
Punten
113
Leeftijd
66
Meet Windows 11 Concept

De beste Windows ooit. Introductie van Windows 11. Nieuw startmenu, nieuw Actiecentrum, nieuw Schermgebruik,
tabbladen in Bestandsbeheer, diepere integratie van Vloeiend Ontwerp en nog meer.

Ontworpen door de Hacker 34. Wat zijn uw gedachten over dit concept? Vertel het me in het commentaar!

Noemde dit concept '11' maar Microsoft zei dat Windows 11 niet zal bestaan, Windows 10 blijft de laatste versie.
Echter bepaalde functies die hier getoond worden kunnen in de toekomst worden geïmplementeerd, zoals 20H2 of 10X.

Qtex

Nieuw lid
Lid geworden
8 jan 2020
Reaction score
8
Punten
3
Leeftijd
56
ik hoop dat Microsoft het "concept" van Hacker 34 niet overneemt persoonlijk vind ik dat start menu en al de overige aanpassingen maar op niets trekken in vergelijking met deze uit versie 1909
ik vind het absoluut geen verbetering ... mocht Microsoft er toch mee door gaan dan gaan ze eerder terug achter uit dan voor uit ..

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.947
Punten
113
Leeftijd
66
Zoals gewoonlijk geldt dat smaak iets persoonlijks is.

predator

Vaak hier
Lid geworden
22 feb 2019
Reaction score
551
Punten
93
Leeftijd
55
Microsoft zei dat Windows 11 niet zal bestaan, Windows 10 blijft de laatste versie.
Daar geloven ze nu zelf nog in, maar de toekomst zal uitwijzen dat vernieuwingen altijd blijven komen ook in het No windows nu nog Windows10
gaat later ook 11/ 12 of 101 enz, er echt nog wel van komen.
Gr.
Pred..

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Reaction score
107
Punten
63
@Abraham54 : idd. smaken verschillen. Ik pas mij wel weer aan bij iedere nieuwe Windows layout. Tot nu toe heb ik eigenlijk geen enkele moeite gehad met het (weer) wennen aan een nieuwe layout.

Waar ik wél vreselijk veel hinder van ondervonden heb is het tot tweemaal toe ingrijpend wijzigen van het samenvoegen van documenten in Office 2007 (?) Office 2013 (?) (Bijvoorbeeld een standaardWordbrief samenvoegen met een Excel adressenbestand) Ik weet even de exacte versienummers niet meer, maar in een volgende versie was de procedure volkomen veranderd, dát was even wennen en balen.

Ik leg mij maar neer bij het feit dat ik aanneem dat Microsoft eerst gedegen research gedaan heeft bij users wat zij als (meest) prettigst ervaren. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat Microsoft geheel zelfstandig allerlei layoutdingetjes verandert zónder eerst de achterban te raadplegen.

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.947
Punten
113
Leeftijd
66
@quandor - wat MS-Office betreft, ik weet waar jij op doelt!
In een ver verleden heb ik daar ook problemen mee gehad.

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Reaction score
315
Punten
83
Website
www.satellitefun.org
Serieus? Jakkes!
Onbruikbare zeer onhandige verkenner (file explorer) en het startmenu, dat was zelfs in de originele w10 nog beter en toen regende het al klachten zodat het weer meer normaal is gemaakt. Mensen moeten daar gewoon eenvoudig naar hun programmalijst toe kunnen met scrollen.

Screen statistics boeien me niet en dat action center.. hmmz.. misschien voor de liefhebber maar voor mij hoeft het niet.
Dus komt niet in de buurt van "the best ever" wat mij betreft.
Ik denk dan ook niet dat MS dit zal gaan overnemen want dan gaat het geheid weer klachten regenen. Zeker over die onbruikbare file explorer.

ArtstudioG

Gevestigd lid
Lid geworden
30 jan 2017
Reaction score
96
Punten
28
Leeftijd
61
Ik ben hier ook geen fan van, lijkt meer en meer naar Apple over te neigen en dat vind ik - als verstokte Windows-gebruiker - helemaal niet handig. Mocht je nu als eerste besturingssysteem (zonder voorgaande pc-gebruik) die nieuwe gebruiken, dan zal dat wel meevallen maar bestaande gebruikers gaan dit toch zo lang mogelijk links laten liggen. Uiteraard kunnen we vooruitgang niet tegenhouden en zullen we ons uiteindelijk toch helemaal naar de grillen van Microsoft moeten plooien tenzij je overschakelt naar Linux ofzo maar dat heeft dan ook weer vele beperkingen naar derden-software toe. Ik vind de 10 zoals nu toch wel een heel fijn besturingssysteem dat je mits wat zoekwerk mooi naar je hand kan zetten maar ja, wie bang voor nieuwe dingen … die mist soms de snelle trein en zit op de boemeltrein.

DonWoozy

Moderator
Team lid
Lid geworden
21 mei 2019
Reaction score
212
Punten
43
als ik zo even kijk, het ziet er op zich niet verkeerd uit maar ik zou het persoonlijk toch niet gaan gebruiken. Kwestie van smaak denk ik.

Qtex

Nieuw lid
Lid geworden
8 jan 2020
Reaction score
8
Punten
3
Leeftijd
56
als ik het Microsoft forum mag geloven dan is windows 11 een verhaaltje dat nooit waargemaakt zal worden en in het leven geroepen door één bepaalde groep ..

DonWoozy

Moderator
Team lid
Lid geworden
21 mei 2019
Reaction score
212
Punten
43
je bedoelt dat MS er gewoon een stokje voor steekt?

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.947
Punten
113
Leeftijd
66
Hoe het ook zij, Microsoft heeft de weg al ingeslagen van Windows as a Service.
Microsoft Office 365 is daar een mooi voorbeeld van.
Micosoft wordt dus een abonnementen firma in de nabije toekomst.

Qtex

Nieuw lid
Lid geworden
8 jan 2020
Reaction score
8
Punten
3
Leeftijd
56
nee er werd nooit door Microsoft zelf beweerd dat er een Windows11 zal uitgebracht worden ..
Microsoft heeft wel beweerd dat men de Windows 10 zal blijven upgraden naar hogere build versie...
het zijn groepen van personen zoals "hacker 34 " die niets met Microsoft te maken hebben en zelf dus een eigen versie hebben aangemaakt waarin ook de Windows XP modus te gebruiken is.. die dan ook "nep "site's aanmaken met het logo van Microsoft om zo anderen warm te krijgen voor de door hen gecreëerde "Windows 11"

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Reaction score
315
Punten
83
Website
www.satellitefun.org
nee er werd nooit door Microsoft zelf beweerd dat er een Windows11 zal uitgebracht worden ..
Microsoft heeft inderdaad aangegeven dat er geen Windows 11 zal komen maar Windows 10 de laatste zal zijn en iets wat normaliter Windows 11 zou gaan heten nu gewoon een grotere update is en ook gewoon Windows 10 blijft.

Dat doet niets af aan het feit dat iemand nieuwe ontwikkelingen Windows 11 kan noemen om aan te geven dat het iets nieuws is of nog komen gaat, of dat Microsoft een of meer van die ontwikkelingen over kan nemen in hu Windows 10.

waarin ook de Windows XP modus te gebruiken is.
Dat heb je niet goed gezien. Er is geen Windows XP modus te gebruiken. Er zit een Windows XP thema in (achtergrond dus en misschien iconen), dus geen modus. Dat zie je o.a. ook goed als ze het start scherm openen, want dat is precies hetzelfde als de rest van hun voorbeeld en totaal niet XP achtig.

Vergeet ook niet dat dit soort hackers best wel eens ethische hackers kunnen zijn die misschien ook nog participeren in het Microsoft programma of op een of andere wijze contacten hiermee hebben.

Wat hier getoond wordt is dus zeker niet de Windows 11. Maar het is niet uitgesloten dat ideeën uit dit filmpje in Windows terecht zullen komen t.z.t. Dit is gewoon om te laten zien wat er mogelijk is en wat die hacker34 dus als de beste Windows ooit zou beschouwen het is maar een ontwerp. Niets meer en niets minder. Daarom heet het ook "concept".

Qtex

Nieuw lid
Lid geworden
8 jan 2020
Reaction score
8
Punten
3
Leeftijd
56
ja je heb gelijk ik schreef het echter verkeerd neer en bedoelde het XP thema ... ik hoop dat Microsoft géén enkel ideë gaat over nemen ..ben best tevreden met hoe de Windows 10 versie 1909 nu is en ik denk dat dit opgaat voor de meeste gebruikers .

Najsnarf

Heeft veel posts
Lid geworden
5 aug 2016
Reaction score
47
Punten
48
Jongens, allemaal flauwe kul. Kijk maar hier. Er wordt zelfs gedacht over Windows 12...

Qtex

Nieuw lid
Lid geworden
8 jan 2020
Reaction score
8
Punten
3
Leeftijd
56
jij gelooft blijkbaar ook alles he Najsnarf ... wat men kan ophalen is een Windows 11 Pro.ppsm van een 8,55MB afspeelbaar in powerpoint dus of eender andere ppsm ondersteunende software ... ik herhaal dat men géén Windows 10 via Microsoft zal uitbrengen .
*kon dit bestandje helaas niet plaatsen als bijlage het zou te groot zijn !
anders kon je het zelf eens testen ..

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.947
Punten
113
Leeftijd
66
Het is al weer een paar jaar geleden dat MS zelf bevestigde voor zo ver ik dat goed herinner,dat men al bezig was met de opvolger van Windows 10.

Maar het blijft koffiedik kijken, er komen zondermeer veranderingen de komende jaren en ik denk dat daardoor Apple en Linux er wel bij gaan varen.

Qtex

Nieuw lid
Lid geworden
8 jan 2020
Reaction score
8
Punten
3
Leeftijd
56
de filmpjes die nu rond gaan zijn door bepaalde personen met behulp van powerpoint aangemaakt en dit met de bedoeling om iedereen op een dwaalspoor te zetten ..
*indien er een opvolger zou komen dan is dit nooit voor een desktop computer eerder wel voor de tablets
tevens heeft Microsoft in het verleden zelf gezegd dat Windows 10 de laatste Windows ooit zo zijn maar dat deze wel telkens over kan gaan naar een andere versie

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan