Windows 10 update

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan1
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 24
  • Weergaven 1900

Jan1

PCS Lid
Lid geworden
16 dec 2016
Waarderingsscore
64
Punten
28
OS
Windows 10
AV
F-Secure Ziggo
FW
Windows
Hoi Abraham54,
Het lukt helaas niet met de update.

Vertel wat je tot nu toe dan gedaan hebt.

Hoi Jan,
zonder informatie over wat je tot nu toe geprobeerd hebt, wordt het moeilijk jou te helpen.

Hoi Jan,
zonder informatie over wat je tot nu toe geprobeerd hebt, wordt het moeilijk jou te helpen.
Ik heb het wel geïnstalleerd, maar niet op de manier hoe je zei. Dat is me niet gelukt.

Probeer het dan via de Windows Update.

Jan,

Zou je ons eens even van zoveel mogelijk informatie willen voorzien? Ik kan je namelijk op deze manier echt niet helpen. Als ik het goed begrijp heb je een PC of is het een laptop met Windows 10 waarop je de Creators update probeert te installeren?

Ter informatie: het betreft een Toshiba notebook met AMD processor op (niet schrikken) 1GHz en onboard video.
En inderdaad betreft het de Creators Update 2.
Hij zal het hebben geprobeerd middels het MediaCreation tool.
Maar verdere informatie ontbreekt.

Nu dan moeten we nog opzoek naar informatie over foutmeldingen. Is de antivirus uitgeschakeld en op welk punt loopt de upgrade vast?

De antivirus is gewoon die van MS - dus Windows Defender.

Ook die kan voor problemen zorgen!

Meen jij dat echt?

Ter informatie: het betreft een Toshiba notebook met AMD processor op (niet schrikken) 1GHz en onboard video.
En inderdaad betreft het de Creators Update 2.
Hij zal het hebben geprobeerd middels het MediaCreation tool.
Maar verdere informatie ontbreekt.
Kan dat oude beestje dat wel trekken?

Is een notebook dat eerverleden jaar nieuw is aangeschaft - een budgetclass notebook met 17,3" scherm.

Dat is dan wel een hele bijzondere aankoop geweest. Met zulke specs.

Tsja - als je een uitkering hebt, dan is de spoeling niet dik en hij dacht er een goede koop mee gedaan te hebben.
Overigens is hij niet de enigste geweest die voor de looks of it zo'n bugettoestel met groot scherm heeft gekocht.
Nieuwe versies draaien op een 1,6 GHz AMD processor.

Als dat een pc is met windows 10 mag dit geen probleem opleveren, als er geen ssd schijf in gebruik is kan dit heel lang duren?
een antivirus zal deze download echter niet tegenhouden en zeker niet die van MS? bij een andere krijg je melding toestaan of blokkeren.dan klik je op toestaan
Zover ik zijn bericht lees spreekt hij niet over een melding, misschien heeft hij het verkeerd aangepakt? maar zo te zien is het hem toch gelukt.

Als dat een pc is met windows 10 mag dit geen probleem opleveren,
Ik kan me niet voorstellen, dat het werkt op een dergelijke ingerichte laptop
Microsoft stelt de volgende vereisten op,
[xtable]
{tbody}
{tr}
{td}Processor:{/td}
{td}1 gigahertz (GHz) or faster processor or SoC{/td}
{/tr}
{tr}
{td}RAM:{/td}
{td}1 gigabyte (GB) for 32-bit or 2 GB for 64-bit{/td}
{/tr}
{tr}
{td}Hard disk space:{/td}
{td}16 GB for 32-bit OS 20 GB for 64-bit OS{/td}
{/tr}
{tr}
{td}Graphics card:{/td}
{td}DirectX 9 or later with WDDM 1.0 driver{/td}
{/tr}
{tr}
{td}Display:{/td}
{td}800x600{/td}
{/tr}
{/tbody}
[/xtable]

1 Gb ram, nou, aan me hoela

(ik probeer dat eens uit te testen op een oude pc)

Er zit een langzame 5400 t.p.m. harddisk in; die meer dan groot genoeg is C:\ is ca 500 GB groot.
Aan werkgeheugen zit er 4 GB in.

Er zit een langzame 5400 t.p.m. harddisk in; die meer dan groot genoeg is C:\ is ca 500 GB groot.
Aan werkgeheugen zit er 4 GB in.
Nou ja, dan valt het qua geheugen en schijf wel mee, maar die 1 Ghz, snel ist nait!

Terug
Bovenaan Onderaan