Opgelost windows 10 pro activatie

Hallo ik heb een paar maanden terug windows 10 pro geinstalleerd ,kwam van microsoft site.
ik dacht dat hij geactiveerd was ,maar ik krijg paar keer melding dat ik activeren moet.
is daar wat aan te doen??

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
7.484
Punten
323
Leeftijd
68
Een goedkope licentie kopen bijvoorbeeld!

ShadyAngel

Senior Lid
Lid geworden
12 sep 2018
Reactiescore
1.238
Punten
273
Leeftijd
62
Hier vind je er eentje voor maar 3€.

Ik heb daar onlangs 3 windows 11 licenties aangeschaft. Geactiveerd zonder problemen.

ShadyAngel

Senior Lid
Lid geworden
12 sep 2018
Reactiescore
1.238
Punten
273
Leeftijd
62
Dat is denk ik ook de simpelste methode en ben je ook ineens van die melding af.
Ik heb al 6 pc's geactiveerd met sleutels van die verkoper en het is ook de goedkoopste (ik heb er toch geen andere gevonden).

vanschagen

Enthousiast Lid
Lid geworden
5 mrt 2017
Reactiescore
446
Punten
243
Leeftijd
77
ok ik ga het proberen als hij blijft komen met die melding
BEDANKT.......................................

Najsnarf

Enthousiast Lid
Lid geworden
5 aug 2016
Reactiescore
272
Punten
243
ik meen me te herinneren dat A54 enige maanden geleden hier zoiets als een register-bestandje of zo hier publiceerde om het in orde te krijgen. Heb het helaas niet bewaard.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
7.484
Punten
323
Leeftijd
68
@Najsnarf - ik heb je toen privé geholpen, maar dat ga ik verder niet aan de grote klok hangen!

ShadyAngel

Senior Lid
Lid geworden
12 sep 2018
Reactiescore
1.238
Punten
273
Leeftijd
62
Het lijkt me toch minder problemen te geven als je een activatiesleutel gebruikt. Ik heb een kennis die dat ook probeerde met van alles aan te passen maar na elke update kon ie weer beginnen. Uiteindelijk heeft die dan toch maar een sleutel gekocht. Mijn vorige windows 10 sleutels waren nog officiële in een verpakking (239€ p/st) maar dat vond ik nu toch te duur worden.
Vandaag heeft mijn windows 11 de eerste update gehad maar bleef toch geactiveerd.

pinokio

Bekend Gezicht
Lid geworden
11 mrt 2022
Reactiescore
73
Punten
178
krijg je dan een mailtje met de code???
Is best mogelijk dat je de activatie code te zien krijgt op hun webste zelf, meestal gebeurt dat wel als je paypal gebruikt.dan zien ze onmiddelijk dat je hebt betaald, dan hoeven ze je geen mail te sturen, in ander geval als je een overschrijving doet dan pas krijg je wel een mail met de code na dat ze de betaling hebben ontvangen.ik denk niet echter dat ze de code al gaan geven zonder het bedrag te hebben ontvangen??

Bovenaan Onderaan