- Lid geworden
- 2 aug 2016
- Leeftijd
- 69
- OS
- Windows 10 Professional
- AV
- AVG Internet security
- FW
- AVG Firewall
Omdat het zo rustig op dit moment, kon ik eindelijk eraan toe komen de voor twee weken terug ontvangen Samsung Evo 70 2TB SSD
in mijn Lenovo te zetten.
Tijdens de installatie heb ik er voor gekozen, dat de systeempartitie werd geformatteerd door Windows 11.
De installatie van Windows 10 werd dan ook sneller gedaan dan vorige keren, heb ik het idee.
Nu is het zaak om Windows verder af te maken en een beetje te tweaken.
Daarna wordt Windows 11 erbij gezet en vervolgens dan nog twee Linux distro's, Ubunt 22.04 LTS die een Cinnamon desktop krijgt en
Linux Mint.
Zorin 16 blijf buiten schot, ik kan niet aan die distro wennen, het is een Ubuntu gebaseerde Linux, maar werkt toch anders dan Cinnamon.
Misschien dat ik te gewend ben geworden aan Cinnamon.
in mijn Lenovo te zetten.
Tijdens de installatie heb ik er voor gekozen, dat de systeempartitie werd geformatteerd door Windows 11.
De installatie van Windows 10 werd dan ook sneller gedaan dan vorige keren, heb ik het idee.
Nu is het zaak om Windows verder af te maken en een beetje te tweaken.
Daarna wordt Windows 11 erbij gezet en vervolgens dan nog twee Linux distro's, Ubunt 22.04 LTS die een Cinnamon desktop krijgt en
Linux Mint.
Zorin 16 blijf buiten schot, ik kan niet aan die distro wennen, het is een Ubuntu gebaseerde Linux, maar werkt toch anders dan Cinnamon.
Misschien dat ik te gewend ben geworden aan Cinnamon.