Windows 10 installeert automatisch games - ergerlijk?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 5
  • Weergaven 490
Windows 10 installeert automatisch games - internationaal ontstaat daar grote ergernis over.

Hi Microsoft. Please stop installing junk is een populair topic aldaar geworden.

Candy Crush Soda Saga, Bubble Witch 3 Saga en schijnbaar nog meer games die automatisch geïnstalleerd worden.

Door Candy Crush te gaan spelen - kan dit behoorlijk in het geld lopen door in-app aankopen.
Microsoft verdient daardoor vermoedelijk ook mee aan het spel uitgeven door King Digital Entertainment.
Microsoft is samenwerkingsovereenkomsten aangegaan met diverse spelmakers.

Toch zie ik het anders, Swake. Microsoft is een bedrijf waar je producten koopt. Ik ben dus de klant en die is koning en bepaalt zelf wat hij hebben wil.
Stel je voor dat de Jumbo ongevraagd artikelen bezorgt: " u bent klant en dit is ook lekker! Ja meneer Jumbo, ik lust dit niet, neemt u het maar mee terug. Niets mee te maken, u betaalt om dit te mogen eten, dus gewoon doorkauwen!"

Ik gooi dat soort spelletjes en apps die ik nooit gebruik er altijd gelijk af.
Maar het klopt wel dat er steeds meer spelletjes in Windows 10 als live tegel komen.

't is maar net hoe je het bekijkt. Ik was vorig jaar oktober een maand lang in Kroatië (vakantie) en had een huisje gehuurd midden in de bossen, ver van de bewoonde wereld af. Er was geen internet maar ik had wel mijn flaptop met Windows 10 bij mij. Ik was Microsoft dankbaar voor Candy crush en Bubble nog wat Saga. Ik heb mij er zo nu en dan kostelijk mee vermaakt.

Terug
Bovenaan Onderaan