WIN 10 geeft fout 2203

theplayer

Medewerker
Lid geworden
24 februari 2019
Punten
83
OS
Win10
AV
Bitdefender
Sinds een kleine 2 weken heb ik een gratis en veilig softwreprogramma gedownload voor het mixen van muziek. Hoewel ik wat bediening beftreft nog wel met vragen zit van technische aard, is het een vrij intuïtief prog dat jou met in totaal 4 decks kan leren omgaan met het naadloss mixen van bijv. dance tracks, a la Armin van Buuren ( ;))

Dat prog werkte prima en al gauw lukte het mij om diverse mixen te maken. Werkte.... want nu ineens niet meer! Bij de zoveelste start sinds het begin krijg ik nu:
Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het installeren van dit pakket. (MIixxx) dat kan duiden op een probleem met het pakket (ja, mijn 2e naam is PROBLEEM...!)
Het gaat om code 2203.

Dus ik zoek op internet en jawel, ik ben niet de enige die zo heet (!) . https://answers.microsoft.com/nl-nl...out-2203/43191834-76fa-4f6a-bf1c-78e52e40a3af

Hoe kan dat toch telkens fout gaan?

Ik krijg ook een log over deze fout. Het gaat om foutcode 0x8007643 - Onherstelbare fout bij installatie.

Hier is het log.
(Sorry: Attach Files hieronder ziet het tekstlog niet op mijn Bureaublad !) Het is toch niet te filmen...!

Klik met rechts op het log en kies dan Copiëren naar Gecomprimeerde map en upload die gecomprimeerde map.

Ik moest even weten welke extensie dat log had.
Is inmiddels toegevoegd.

Vndaag probeerde ik het programma maar weer eens en ook een tweede programma dat gisteren, ( met dezelfde melding) weigerde te starten. Nu is er ineens geen probleem. De start gaat gewoon door het programma opent weer. Gisteren heb ik het echter talloze malen vergeefs geprobeerd. Ik begrijp het niet meer....

Is Windows vandaag volledig nieuw opgestart?

Dan is dat de oplossing geweest!

Tja, geen oplossing maar een herstel (?) van.....wat?

Windows blijft Windows en een volledige herstart bij kleine probleempjes is vaak de oplossing.

OK! Blijkens de berichten op internet over deze melding, heeft men daar niet aan gedacht...

Jazeker, geen beta-versie of zoiets!
Maar hij doettetweer... zoals je gelezen hebt. Toch vreemd, hoor, na diverse keren gewoon starten zonder problemen.

Terug
Bovenaan Onderaan