WikiLeaks onthult CIA-malware voor Linux-systemen

• Onderwerp starterEvC
  • Startdatum
  • Reacties 7
  • Weergaven 468
E

EvC

Guest
De CIA heeft malware ontwikkeld om verkeer van Linux-systemen te onderscheppen, zo blijkt uit een nieuwe onthulling van klokkenluiderssite WikiLeaks. De malware wordt OutlawCountry genoemd en zorgt ervoor dat al het uitgaande verkeer van het besmette Linux-systeem naar de CIA wordt gestuurd.

Lees hier verder:

5958fdead3926-serveimage.png

Linux is lang buiten schot gebleven, maar ook hier willen overheden, totale controle.
Je kon er dan ook op wachten!

"1984" komt steeds nader.
Je vraagt je af waar de CIA de resources vandaan heeft om dit alles te kunnen doen.

Maar ook daar is het antwoord simpel op, de CIA heeft een eigen geldinning - o.a. uit narcotics.

Fris me even op over 1984:(

Je bent nergens meer veilig en anoniem. Er wordt nu zo ontiegelijk veel gecontroleerd, dat het opslaan zo langzamerhand een onveilige situatie gaat worden. En onoverzichtelijk! Maar wie controleert de CIA?

In wezen is dat al lang zo, de burgers zijn economische objecten die op een zo breed mogelijke manier ingezet moeten worden, om hogere doelen te verwezenlijken. Gelukkig heb ik mijn antwoord daarop, gevonden! Ze doen maar!(dit is niet mijn antwoord daarop, hoor)
Mijn antwoord daarop, moet ik om redenen, voor mezelf houden;)

De burger is niets anders dan een middel, niet meer! Ik betwijfel of dat besef er is bij de burger!

Laatst bewerkt:
Maar wie controleert de CIA?

De CIA met zijn eigen inkomsten en toelagen van de overheid is net zo als de NSA en FBI een staat binnen de staat.
Trump is niet bij machte geweest om die augiasstal uit te mesten en zal dat waarschijnlijk niet nog een keer proberen.

Terug
Bovenaan Onderaan