WikiLeaks Julian Assange wordt super slecht behandeld in Britse gevangenis

V

Verwijderd lid 304

Guest
Ik moest even graven in mijn herinnering aan het begin van deze kwestie. En volgens mijn herinneringen is Assange een klokkenluider, die heel ernstige mensenrechtenschending in de VS aan het publiek duidelijk maakte door verschillende publicaties.
Ja, de waarheid mocht niet aan de oppervlakte komen, en nu wordt er op slinkse manier geprobeerd om hem kapot te maken.

En het is duidelijk: klokkenluider zijn is alleen mogelijk als je regeringen ontziet, nog liever de hemel in prijst.

Want niet alleen de VS, maar ook westerse regeringen maken zich schuldig aan onmenselijke handelingen. De VS en Engeland spannen nu samen om hem te laten boeten of verdwijnen. Hij wordt bovendien nog beschuldigd van samenwerken met Russische hackers om zo de benodigde informatie te verkrijgen. De waarheid is nergens meer ter sprake!

Zijn behandeling in de gevangenis is het beste bewijs van de waarheid die Assange boven tafel haalde! En ik weet niet wie hem eigenlijk nog kent en wie zich inspant voor hem!

Laatst bewerkt:

DonWoozy

Moderator
Team lid
Lid geworden
21 mei 2019
Reaction score
212
Punten
43
heel vreemd, heel stiekem ver achterin je hoofd weet je dat dit soort AFSCHUWELIJKE dingen gebeuren maar je wilt dat een eigenlijk niet "echt" geloven dat het ook zo is.

predator

Vaak hier
Lid geworden
22 feb 2019
Reaction score
546
Punten
93
Leeftijd
55
@DonWoozy wat dacht je van 9-11 ?
Ik zeg dat het een onderonsje aan de grote tafel in het witte huis is geweest.
Gr.
Pred..

DonWoozy

Moderator
Team lid
Lid geworden
21 mei 2019
Reaction score
212
Punten
43
Eerlijk gezegd, ik ben normaal niet zo van de complot theorieën maar er zijn in dat drama toch heel veel HEEL vreemde dingen die niet verklaard zijn en waar men ook niet het exact van weet (de burger)

V

Verwijderd lid 304

Guest
Zou er nu niemand zijn die daar eens serieus naar kijkt? Kan dat allemaal maar zo? Zelfs een groep doctoren krijgt het niet voor elkaar dat die man een normale behandeling krijgt! Wat er nu ook over hem gedacht en gezegd wordt, dat houdt toch niet in dat ze hem eerst dood laten gaan daar? Of moet ik zeggen: dat ze hem maar vast doodmaken daar!
Wat is dat voor een stel heikneuters daar? En dat laat men hier in deze 'fatsoenlijke' wereld zo gebeuren, die wereld waar iedereen zijn mond vol heeft van de mensenrechten!

predator

Vaak hier
Lid geworden
22 feb 2019
Reaction score
546
Punten
93
Leeftijd
55
Wauw, dat is hem in het begin van deze vid, wat ziet die er oud klein kaal grijs en mager uit nu, niet normaal meer :oops:.

Roxmarie

Vaak hier
Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reaction score
377
Punten
63
O.M.G. ik zie dat hij even oud is als ik, maar hij lijkt hier een heel oude man, wat triest dit zeg :(

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.939
Punten
113
Leeftijd
66
Hij zit dus vast, omdat overheden nu eenmaal vinden dat hij de waarheid niet had mogen vertellen.
Net zoals Jeffrey Eppstein zal hij straks ook niks meer kunnen zeggen, want anders zal er een beerput opengaan.

predator

Vaak hier
Lid geworden
22 feb 2019
Reaction score
546
Punten
93
Leeftijd
55
Ja dat is witte boord maffia, als je je eigen daaraan brand gebeurt er dit dus met je, te triest.

predator

Vaak hier
Lid geworden
22 feb 2019
Reaction score
546
Punten
93
Leeftijd
55
Ik ben nog eens 7 jaar ouder en vergeleken met hem zie ik eruit als een jonge god :rolleyes: .

HansGU

Heeft veel posts
Lid geworden
5 dec 2016
Reaction score
102
Punten
63
Leeftijd
75
Smeerlapperij van de ergste soort. Geloof me, dit kan óók hier in Nederland gebeuren. Wij zijn net beter dan de Engelsen en de Amerikanen!

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Reaction score
107
Punten
43
Ik begrijp het echter niet allemaal geloof ik. Een man die verdacht wordt van meerdere verkrachtingen (e.e.a. in het kader van : waar rook is, is vuur -geweest-) en in 'den beginne' een hacker was, moeten we daar veel medelijden mee hebben?

Zéker als ik op dit en andere forums lees hoeveel waarde mensen hechten aan privacy op het internet (sommigen tot in het extreme) en daarnaast ga ik het niet eens hebben over verkrachting (da's wel één van de allerlaagste misdrijven die een mens kan plegen, walgelijk !!!).

Dus nee, ik kan niet meegaan in de overgrootte meerderheid van de meningen in dit topic.

Daarnaast : ik word af en toe een heel klein beetje moe van het struisvogelgedoe van sommige mensen. Wat ik daarmee bedoel? Dacht je nu écht dat een heel groot deel van de wereldbevolking (lees : Europa, VS, Australië, Canada etc.) nog in relatieve vrede zouden leven als regeringen middels hun geheime diensten niet regelmatig 'wazige' (i.c. onwettelijke) dingen zouden doen? Dat daarvan een X-percentage verwerpelijk is, ja, dat neem ik op de koop toe (gelet op de einduitkomst). We hebben hier in Nederland en in veel andere westerse landen, al 75 jaar 'vrede'. Dat overheden daarvoor soms middels geheime diensten en / of het leger 'dingen' voor moeten doen? Ik vind het prima!

Samengevat? It's all in the game en als je daar niet van houdt, er zijn vast wel eilandjes in de Zuid Chinese en of Japanse zee waar je onbekommerd en niet gehinderd door allerlei intriges gelukkig kan zijn en oud kunt worden.

Laatst bewerkt:

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.939
Punten
113
Leeftijd
66
@guandor: wat vind jij dan van de revelaties die Edward Snowden heeft gedaan?
En de crime die Julian Assange heeft gedaan, is het publiceren van documenten die hij aangeboden heeft gekregen.

Wat betreft Zweden, die beschuldigen die zijn geuit, zijn op zeker moment ongegrond verklaart en weer geactiveerd toen Julian uit de Ambasade moest vertrekken.

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Reaction score
107
Punten
43
Het "verhaal" Snowden past m.i. in mijn opmerking(en) over het gedrag van regeringen en het feit dat wij al 75 jaar in vrede zonder oorlogen kunnen leven hier in Nederland / West Europa.

Mogelijk zonder 'schandalen' geen vrede.

Zolang zij mijn voordeur niet openbreken en die van andere 'normale' burgers, "be my gast".

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.939
Punten
113
Leeftijd
66
Ondanks dat het verboden is door regering en parlement, worden in eigen land alle Amerikanen bespioneert!

Bovenaan Onderaan