Wijhe

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 121
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 6
  • Weergaven 508
Gisteren een dagje met een vriendin op stap geweest in Wijhe, eerst heerlijk aan de IJssel in de schaduw gezeten, daarna een ijsje gegeten en nog een tuin bezocht en weer wat foto's gemaakt.

Jij bent een bizzybee geweest, met het maken vanschitterende foto's.

ik zie dat de foto's van ongeveer 2020 zijn, en of dit nog gezien of gelezen wordt. Bij het naar beneden scrollen in "Wijhe" zie ik ineens dit:
60b9fbf9058ae-No.001.jpg

en dan kan ik alleen maar de foto's zien door op een doorgekruist vakje te klikken. Hoort dat zo?

ik zie dat de foto's van ongeveer 2020 zijn, en of dit nog gezien of gelezen wordt. Bij het naar beneden scrollen in "Wijhe" zie ik ineens dit:

en dan kan ik alleen maar de foto's zien door op een doorgekruist vakje te klikken. Hoort dat zo?
Die rode kruizen heb ik ook vaak, maar niet vandaag! Soms helpt het om in Firefox? bij mij in ieder geval even op F5 te drukken zodat de pagina ververst wordt, ik zie namelijk alle foto's nog staan.

Maar wellicht als het niet zo is, dan hoor ik het graag dan ga ik ze opnieuw proberen te uploaden.

Inmiddels alles weer goed. Het aardige is dat ik veel van deze bloemen ook in de tuin heb staan, maar vermoedelijk een minder goed toestel en minder geduld (en inzicht).

Het aardige is dat ik veel van deze bloemen ook in de tuin heb staan, maar vermoedelijk een minder goed toestel en minder geduld (en inzicht).
Er is inderdaad veel geduld en een goede camera helpt maar niet in alles.

Terug
Bovenaan Onderaan