Dank je wel! Vooral dat Nee, dat hij niet bij mijn bestanden kan, vind ik erg fijn. Ik ga er van uit dat dit onderzoek dat via Seniorenweb is aangeprezen, een fatsoenlijk onderzoek is. En (lach niet!) ik heb gevraagd of mijn man wel thuis wil zijn! Tja, tegenwoordig kijk je nergens meer van op, nietwaar.
Maar nog 1 ding. Moet ik nu op zijn vingers kijken als hij mijn wachtwoord in tikt en dan meteen zeggen dat hij de automatische verbinding moet wegdoen, of moet ik dat na afloop vragen? Ik doe dit soort dingen nooit.
De enige onderzoeken waar ik aan deel nam, die willen jullie eigenlijk niet weten! Eerst ben ik uitgenodigd in het centrum van Utrecht om in een zaaltje in een restaurant te gaan zitten en verschillende bordjes soep te proeven. Ik ben gek op soep, dus.. Ik moest de echte soep onderscheiden van de Unox. Ach, dat was een makkie.
Maar het volgende onderzoek, dat was een schande en ik vind het nog steeds erg. Toen was ik uitgenodigd om naar een gebouw in Utrecht te komen en daar deed ik mee aan een test over.........doperwtjes! Ik wist het al een week, maar in die week werd ik heel erg verkouden en ik rook en proefde niets! Maar....... het was een betaald onderzoek en ik kon het best gebruiken, dus ik ging! En daar oordeelde ik over die groene dingen gewoon op de kleur en niet op de smaak, maar dat wist niemand. O, o, wat heb ik gelachen later, maar nu niet meer.
Ik hoop dat ik mijn titel hier nu niet hoef in te leveren wegens erwten-fraude!