Wie (wat) is Contact50 Udenhout?

Contact50Udenhout

PCS Nieuw Lid
Lid geworden
10 okt 2020
OS
Windows10
Hallo, even voorstellen. Dat is hier de gewoonte op dit forum.
Ik ben Henk en sinds een aantal jaren docent en werkgroep coördinator Cursussen bij Contact50Udenhout. Een ouderenvereniging in het wondermooie dorp Udenhout (ligt tussen Tilburg en Den Bosch en aan de achterkant van de Drunense Duinen).
Als docent Windows beginners- en vervolgcursussen, maak ik de cursusboeken al jarenlang zelf. Echter elke keer zijn er weer veranderingen - zoals bijvoorbeeld de nieuwe Edge Chromium - én door voortschrijdend didactisch inzicht dat de inhoud van de cursusboeken aangepast worden. Dat is meestal 2x in het jaar: voor- en najaar. Soms loop ik tegen problemen aan waarvan ik de oplossing probeer te zoeken op internet. Ook komen er vaak vragen van onze leden m.b.t. computer, software, e.d. bij ons terecht. Door een specifieke vraag kwam ik nu op dit forum terecht.
Mijn ervaringen: als docent economie aan een ROC ben ik sinds 1990 met computers, m.n. software, bezig. Tijdens mijn werk op het ROC eerst als docent informatica (computerboekhouden, spreadsheet- en tekstverwerkingsprogramma's) later in de ondersteuning bij het facilitaire bedrijf als informatiemanager. En nu alweer bijna 6 jaar met pensioen.
Dit lijkt me voldoende......en ik hoop hier antwoorden op mijn vragen te krijgen.

Welkom op dit mooie en leuke forum en bedankt voor je uitgebreide introductie. Dan zul je ook wel bekend zijn met Mennno van Schonepc, die echt handige en praktische tips geeft.

Terug
Bovenaan Onderaan