Wie is al overgegaan op Windows 11 23H2?

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
69
OS
Windows 10 Professional
AV
AVG Internet security
FW
AVG Firewall

Wie is al overgegaan op Windows 11 23H2?​

Om de definitieve update naar versie 23H2 te krijgen, is de installatie Moment 4 (KB5031455] upgrade noodzakelijk.

Update:
alle Windows 11 22h2 gebruikers, die de Moment 4 upgrade nog niet gedaan hebben,
krijgen de Moment 4 bestanden alsnog geïnstalleerd via de Patchday volgende week dinsdag,

Laatst bewerkt:
Om de definitieve update naar versie 23H2 te krijgen, is de installatie Moment 4 (KB5031455] upgrade noodzakelijk.
Ik heb hem inmiddels, maar de preview update is hier naar mijn idee niet noodzakelijk voor, want na tig x weg klikken. Is de update naar Windows 11 versie 23H2 vanmorgen erop gekomen.

Ik kan deze in mijn geinstalleerde updates niet vinden op mijn systeem.

October 31, 2023—KB5031455 (OS Builds 22621.2506 and 22631.2506) Preview​

En dat klopt want preview updates zijn noodzakelijk.

zie:

Preview Updates, ook wel optionele kwaliteitsupdates genoemd. Dit zijn testupdates die je niet hoeft te installeren, want je krijgt ze de maand daarna beter getest meegeleverd met de beveiligingsupdates.

Zonder de Moment 4 Update is Windows 23H2 echt niet moglijk.
Waarom de Moment 4 Update een preview aanhang heeft, is mij niet duidelijk.

In ieder geval - volgende week dinsdag is het patchday en dan krijgt iedere Windows 22H2 gebruiker de Moment 4
onderdelen in zijn Windows.

6546baea4b6c0-win11_23H2.png

De preview staat er niet tussen.
En toch bijgewerkt naar de laatste versie.

Inderdaad zoals jij schrijft dat leden aangeven ook tevreden zijn met Windows 11 23H2.

Inderdaad zoals jij schrijft dat leden aangeven ook tevreden zijn met Windows 11 23H2.
Tja, tevreden was ik ook al met Windows 7 en Windows 10 zal een kwestie van tijd zijn dan komen ze met Windows 12 :cool:

heb nog niet veel nieuwe kunstjes gezien van 23H2 ..., zal wel in orde zijn. net destijds met win 7, 10 en versie 11Hxx. we gebruiken wat we hebben.

De Moment upgrade heeft Windws 11 voorbereid voor de samnwerking van tools met de KI-assistent Copiloot,
Maar in de EU moeten we geduld hebben, tot de EU Copilot goedkeurt.

De "Moment 4"-update (die grotendeels bestaat uit de 23H2-update) is de meest uitgebreide update sinds de
release van Windows 11. De hoogtepunten omvatten ondermeer::
  • Native ondersteuning voor de pakketformaten "rar", "7z" en "tar".
  • Verbeteringen aan het startmenu
  • een verbeterde volumemixer die kan worden opgeroepen via "Ctrl + Windows-toets + V".
  • "Catalogi" in de bestandsverkenner
  • de nieuwe Windows Backup app
  • Ondersteuning voor passkeys (die wachtwoorden moeten vervangen)
  • Verbeterde bescherming tegen phishing
  • de optie om de tijdweergave rechtsonder te verbergen
  • de volledig herziene startpagina "Instellingen
  • de bediening van apparaten met dynamische verlichting (zoals muizen, toetsenborden, enz.)
  • en nog veel meer.

Terug
Bovenaan Onderaan