• Welkom bij Computerforum PiepCompSupport, het pc helpforum voor het verwijderen van virussen, adware en malware.
    Uw computer bevat een virus of er zijn andere problemen: dit forum is er voor iedereen die hulp zoekt! Waar moet ik rekening mee houden?
    U moet zich registreren, voordat u uw virusprobleem als onderwerp kunt beschrijven en posten. Zodra u een discussie hebt gemaakt,
    zal een expert u stap voor stap uitleggen, hoe u de malware kunt verwijderen en hoe u uw computer kunt beveiligen.
    Ons hulpforum en onze programma's zijn gratis. Weet u niet wat u nu moet doen, om hulp te krijgen, klik dan hier.

Peiling Wie heeft zijn E-bike al getuned?

Rij jij al op een electrische fiets?

• Ja, ik gebruik een een electrische fiets, die opgevoerd is.

Votes: 0 0,0%
  • Ja, maar ik heb een Speed pedelec.

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    12

Ad Becude

Gewaardeerd Lid
Lid geworden
29 nov 2018
Reacties
847
Reaction score
620
Punten
93
Leeftijd
73
Ik heb nog nooit iemand op een Rolex zien rijden, laat staan een gerestaureerde :)
Maar ik weet wat je bedoeld, hier zie ik soms een hele groep voorbij rijden.

porrelaar

Bekend Lid
Lid geworden
22 aug 2017
Reacties
833
Reaction score
247
Punten
43
Bij mij in de buurt worden die Solexen verhuurd. Vooral in de zomer zie ik regelmatig een groep van 15 à 20 Solexen voorbij komen. Ze stinken wel flink!
Heel lang geleden heb ik er zelf ook een gehad. Dat was in de tijd dat ik zelf aan bromfietsen sleutelde. Ik deed dat van mijn 14de tot mijn 17de.

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
3.177
Reaction score
1.677
Punten
113
OS
Windows 10 home
AV
Kaspersky Security Cloud
FW
Windows beveiliging
Aan zoiets waar Porrelaar over schrijft heb ik ooit via mijn werk meegedaan. Maar ik had er net 1 die niet best starten wilde waardoor vele collega's al weg waren, uiteindelijk toch een groepje gevonden, en vervolgens reden we verkeerd, waardoor het rondje wat korter was, maar lachen en lollig was het wel. En dat het rondje korter was, was niet zo erg, het was koud en kil.
Even kijken of ik het geluid op YT kan vinden.

De Eenzame Fietser

Bekend Lid
Lid geworden
15 dec 2019
Reacties
138
Reaction score
178
Punten
43
Maar tegenwoordig heb ik zo'n beetje de snelheid die De Eenzame Fietser aan houdt om veilig onderweg te zijn en snel te kunnen reageren, iets wat hoge snelheid niet mogelijk is in de stad.
Ja harder rij ik niet, want ik wil ook van de omgeving genieten. Daar ik veel in de natuur rij. Stel ik wil ongeveer 50 km rond rijden, dan heb ik niet van ik moet met andere half uur weer terug zijn. Want dan had ik net zo goed een snelle e-bike kunnen kopen.

Bovenaan Onderaan