• Vanaf het moment dat BSOD Expert & Security Analist Axe0 een hulproep overneemt,
    vraag ik de leden zich verder niet meer te bemoeien met het topic,
    zodat Axe0 optimale ondersteuning kan geven

Wie heeft er nog Tips over Blauw scherm

Johannes1956

@t your Service " all Time
Lid geworden
13 jun 2019
Berichten
780
Reactiescore
462
Punten
223
Leeftijd
66
Locatie
Nuth-Limburg
@ Abraham54
Ja, ik heb precies zoals beschreven gedaan , zelfs de Opdracht van axeO
en in de Gecomprimeerde map geplaats
Nu maar hopen dat deze de juiste is:unsure::unsure:
 

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Berichten
28.691
Reactiescore
7.474
Punten
323
Leeftijd
68
Ik denk dat @axe0 er blij mee zal zijn en eindelijk misschien met een oplossing kan komen voor de problemen.
 

Johannes1956

@t your Service " all Time
Lid geworden
13 jun 2019
Berichten
780
Reactiescore
462
Punten
223
Leeftijd
66
Locatie
Nuth-Limburg
Dat niet alleen, als je nagaat dat dit probleem steeds vaker voorkomt dan je lief is.
diegene die het gaat oplossen zal zeker in de Boeken worden bijgeschreven, zal daar persoonlijk voor gaan zorgen ;);)
 

axe0

BSOD Analist & Security Analist
Team lid
Lid geworden
21 sep 2018
Berichten
134
Reactiescore
20
Punten
178
Heb je recentelijk AVG verwijderd en geruild voor BullGuard? Daar lijkt het namelijk op.
2 van de 3 dumps geven aan dat een onderdeel van AVG betrokken was, in de andere dump is een onderdeel van BullGuard betrokken. In iedere dump wordt er netwerk activiteit uitgevoerd om connectie af te sluiten (het afronden van een update bijvoorbeeld), echter gaat het mis wanneer er geprobeerd wordt het geheugen vrij te maken dat werd gebruikt voor de connectie
Gezien de activiteit in de dumps nagenoeg hetzelfde zijn, zit ik te denken aan een conflict tussen beveiligings software, omdat beveiligings software elkaar graag in de haren zitten.

Ik adviseer om AVG te verwijderen met de AVG verwijder tool
Indien er geen wijziging is, verwijder dan ook BullGuard
Ter informatie, indien je hebt betaald, het verwijderen is tijdelijk en alleen om te testen hoe het systeem erop reageert.
 

Johannes1956

@t your Service " all Time
Lid geworden
13 jun 2019
Berichten
780
Reactiescore
462
Punten
223
Leeftijd
66
Locatie
Nuth-Limburg
tja, als dat het probleem zou zijn heb ik een nog groter probleem ,ik krijg de AVG software niet verwijderd ,als ik dat doe vraagt hij om een wachtwoord
en dat heb ik er nooit opgezet
ik kan alles verwijderen, alleen bij AVG internet security stuit ik op een probleem ,krijg hem met geen enkel programma verwijderd
 

axe0

BSOD Analist & Security Analist
Team lid
Lid geworden
21 sep 2018
Berichten
134
Reactiescore
20
Punten
178
Ook niet met de AVG Clear / Remover programma?
 

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Berichten
28.691
Reactiescore
7.474
Punten
323
Leeftijd
68
We gaan kijken waar dat probleem nu inzit!

Download
52063a40e2e64-Farbar_Recovery_Scan_Tool_canned.png
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden dan wel daar naar toe verplaatsen!
Opmerkingen
: Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.

Antivirusprogramma en actieve malwarescanners dienen al voor je FRST.exe start gedeaktiveert zijn!
Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

FRST opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op FRST.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe of FRST64.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

FRST start op:
  • Wanneer het programma is geopend klik dan op de knop Yes bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop.
  • Aansluitend zullen twee logbestanden - FRST.txt en Addition-txt aangemaakt worden en op het bureaublad opgeslagen worden.
.

Voeg beide logs toe aan jouw volgende antwoord.

Hoe de logs bij te voegen, lees jij hier: Info - Bijlage toevoegen aan een bericht.
 

Johannes1956

@t your Service " all Time
Lid geworden
13 jun 2019
Berichten
780
Reactiescore
462
Punten
223
Leeftijd
66
Locatie
Nuth-Limburg
@axe0
ja ,ik heb als eerste de AVG remover laten lopen, met administrator rechten ,maar je gelooft het niet ook na de vele restarts is AVG nog steeds aanwezig
ook het uitschakelen bij de opstarts (MSConfig) heeft geen enkel effect.
het programma Revo Uninstaler waar ik al jaren mee werk krijgt het ook niet voor elkaar.
de Bullgard software heb ik al verwijderd
@Abraham54
Yep dat is een hele goeie ,als ik de AVG kon uitzetten was het probleem snel opgelost?
er is ergens een groot conlict op deze Computer ,maar waar??
 

axe0

BSOD Analist & Security Analist
Team lid
Lid geworden
21 sep 2018
Berichten
134
Reactiescore
20
Punten
178
Heb even je bericht wat aangepast, als je de o (O) verandert naar de nul (0) dan werkt de @ bij mijn gebruikersnaam ;)
 

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Berichten
28.691
Reactiescore
7.474
Punten
323
Leeftijd
68
Hoi Sjeng - je hoeft niks te deactiveren, belangrijk is wel FRST met adminrechten op te starten!
 

Johannes1956

@t your Service " all Time
Lid geworden
13 jun 2019
Berichten
780
Reactiescore
462
Punten
223
Leeftijd
66
Locatie
Nuth-Limburg
@Abraham54
op deze PC geen enkele interfering van andere programma's ,hij starte meteen op wat al opmerkelijk is.
ik hoop alleen dat dit de juiste Files zijn.
ik hoor van U
 
Bovenaan Onderaan