Werkmap

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid pr10
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 14
  • Weergaven 1189
V

Verwijderd lid pr10

Gast
In vorige Windows, 7 bv. zat de werkmap, wat ik altijd handig vond, voor allerlei losse bestanden.
Heb zo'n map indertijd aangemaakt. Het icoontje was de map afbeelding.
Laatst vond ik het icoontje wat in eerdere Windows werd gebruikt! Die gebruik ik nu!
Nu duurt het openen heel lang, en het wil synchroniseren met een andere pc. Wat bij mij niet het geval is!
Wat kan ik doen, dat de map direct opent bij aanklikken, en synchroniseren, hoe kan ik dat uitschakelen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Zal vanavond eens kijken heb nu geen Windows 7 in de buurt.

Ik weet nu hoe het zit met dat synchroniseren , er staan gesynchroniseerde bestanden in , die niet toegankelijk zijn.
Ik kwam daar achter, door in het menu " alles bijwerken" te kiezen.
Na een tijdje verschijn ook deze melding,
593168a8c25a3-Screen_Shot_06-01-17_at_10.51_PM.PNG

Hoe krijg ik dat onnodig synchroniseren uitgeschakeld!

Nog even voor de duidelijkheid hebben we het hier nu over Windows 7 of Windows 10?

Windows 10. Ben ook nog steeds zoekende, maar kan er niets over vinden.
De map bestaat ook niet meer in latere Windows versie's

Nee klopt is een feature die niet mee is gekomen uit Windows 7 voor zover ik weet.

Klopt, xp was de laatste, waar de map gebruikt werd.
Vond het altijd handig!

Klopt, xp was de laatste, waar de map gebruikt werd.
Vond het altijd handig!

Dat is niet helemaal waar. Want in Windows 7 had je die mogelijkheid ook.

Het leek mij de beste oplossing, heb de map verwijderd. Bestanden in een nieuwe map geplaatst, die ik een andere naam geef!
Ik heb geen oplossing kunnen vinden, daar de map ook niet in de huidige Windows meer aanwezig is.
Rubensky, bedank voor het meedenken!

Graag gedaan! Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag!

Graag gedaan! Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag!
Is goed Rubensky, wat ik zo raar vind, dat met dezelfde bestanden in een nieuwe map, geen synchronisatie actief is, terwijl er volgens een melding, in de werkmap, gesynchroniseerde bestanden stonden!
De nieuwe map werkt zoals het hoort, gaat direct open!

Vreemd dan zal er toch ergens een foutje in die map hebben gezeten.

Deze bestanden op de stick, gebruikte ik soms ook op een andere computer, misschien dat dit het probleem veroorzaakte.
Maakt ook niet meer uit, het is opgelost!

Misschien dat de bestanden op de een of andere manier beschadigd zijn geraakt. Maar goed dat is niet meer van belang.

Veel computer plezier weer!

Terug
Bovenaan Onderaan