Welke verwachtingen leven er over onze voetballers

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
2 augustus 2016
Waarderingsscore
6.974
Punten
113
Leeftijd
70
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender
FW
Windows Firewall
Wordt er straks alsnog gevoetbald door de internationals of worden ze weer overlopen, nu door de Bulgaren?

Ik ben benieuwd wat Advocaat in de rust weet te bewerkstelligen.
Het team is heel vroeg op 1-0 gekomen en geloofd het op dit moment wel.

Bij lange na om niet naar huis te schrijven.
Maar Nederland heeft met 3 - 1 gewonnen.

Niet gekeken,dacht dat om zelfde uur als onze wedstrijd was.
Er is toch nog hoop nu voor de barrage.
Mvg
d'anvers

Niet gekeken,dacht dat om zelfde uur als onze wedstrijd was.
Er is toch nog hoop nu voor de barrage.
Mvg
d'anvers

Hoop is er, maar dan moet er eerst nog tweemaal gewonnen worden met heel veel doelpunten!

Klopt,maar misschien geeft Zweden ook eens punt weg.
Makkelijk opdracht is het zeker niet!
Mvg
d'anvers

Rust bij ons 0-0...ook totaal niks te zien(niet om aan te zien)..gelukkig wereld safe van Courtois!

De Belgen hebben het toch weer goed gedaan.

Van Hanegem: 'Verdoen onze tijd met hopen dat we het nog redden'

Willem van Hanegem kent geen twijfel meer over de kansen van Oranje. De oud-international wil dat de blik wordt gericht op de toekomst.

Alle positieve scenario's ten spijt, Van Hanegem ziet Nederland het WK in 2018 niet meer halen. 'Ik ben al geen type dat met een rekenmachine in de hand naar een wedstrijd gaat zitten kijken, maar dat hoeft ook helemaal niet. Ik geloof er niet meer in', zegt de oud-international in het AD.

De optredens tegen Frankrijk (4-0 nederlaag) en Bulgarije (3-1 zege) hebben hem somber gesteld. 'Zo slecht als de afgelopen twee interlands heb ik het Nederlands elftal eigenlijk zelden zien spelen. Misschien wel nooit. Nee, zelfs niet in de donkere jaren 80, toen we ook een tijdje totaal niet meer meetelden in Europa', aldus Van Hanegem.