Welke verwachtingen leven er over onze voetballers

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
2 augustus 2016
Waarderingsscore
6.974
Punten
113
Leeftijd
70
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender
FW
Windows Firewall
Wordt er straks alsnog gevoetbald door de internationals of worden ze weer overlopen, nu door de Bulgaren?

Ik ben benieuwd wat Advocaat in de rust weet te bewerkstelligen.
Het team is heel vroeg op 1-0 gekomen en geloofd het op dit moment wel.

Bij lange na om niet naar huis te schrijven.
Maar Nederland heeft met 3 - 1 gewonnen.

Niet gekeken,dacht dat om zelfde uur als onze wedstrijd was.
Er is toch nog hoop nu voor de barrage.
Mvg
d'anvers

Niet gekeken,dacht dat om zelfde uur als onze wedstrijd was.
Er is toch nog hoop nu voor de barrage.
Mvg
d'anvers

Hoop is er, maar dan moet er eerst nog tweemaal gewonnen worden met heel veel doelpunten!

Klopt,maar misschien geeft Zweden ook eens punt weg.
Makkelijk opdracht is het zeker niet!
Mvg
d'anvers

Rust bij ons 0-0...ook totaal niks te zien(niet om aan te zien)..gelukkig wereld safe van Courtois!

De Belgen hebben het toch weer goed gedaan.

Van Hanegem: 'Verdoen onze tijd met hopen dat we het nog redden'

Willem van Hanegem kent geen twijfel meer over de kansen van Oranje. De oud-international wil dat de blik wordt gericht op de toekomst.

Alle positieve scenario's ten spijt, Van Hanegem ziet Nederland het WK in 2018 niet meer halen. 'Ik ben al geen type dat met een rekenmachine in de hand naar een wedstrijd gaat zitten kijken, maar dat hoeft ook helemaal niet. Ik geloof er niet meer in', zegt de oud-international in het AD.

De optredens tegen Frankrijk (4-0 nederlaag) en Bulgarije (3-1 zege) hebben hem somber gesteld. 'Zo slecht als de afgelopen twee interlands heb ik het Nederlands elftal eigenlijk zelden zien spelen. Misschien wel nooit. Nee, zelfs niet in de donkere jaren 80, toen we ook een tijdje totaal niet meer meetelden in Europa', aldus Van Hanegem.

'Ik zeg eerlijk: van Arjen Robben hebben we al die jaren genoten, maar ook hij straalt uit dat er totaal geen vertrouwen meer is', zegt de oud-international. 'Onze bondscoach vond dat we niet meer moesten terugkijken. Oké, terugkijken heeft misschien geen zin meer, maar laten we dan ver vooruit kijken.'

Van Hanegem ziet wel perspectieven op de langere termijn. 'We verdoen nu onze tijd met hopen dat we het nog redden. Pak de grootste talenten, stel een selectie van dertig spelers samen en zorg ervoor dat die gasten door het vuur willen gaan voor Oranje. Kijk nu al naar jongens van 16, 17 of 18 jaar en ga aan de slag met die grote talenten, want die zijn er. Te vroeg? Kijk even op internet de beelden van die tiener die Wales zaterdag langs Oostenrijk schoot. Ben Woodburn, 17 jaar. Leeftijd zegt weinig, maar instelling des te meer.'

BRON

liever de jonge Kluivert, en Steven Berghuis zien spelen in het Nederlands elftal enz.

Pieken en dalen, we zitten nu gewoon even in een dal. Over een paar jaar doen we weer mee en worden we wereldkampioen ;) En anders hebben we de troost van onze dames nog.

Als je ziet waartoe de Jong-Oranje teams in staat zijn en je vergelijkt dat met het grote Oranje - dan klopt er iets niet.
En maar vertrouwen op spelers van over de dertig jaar en een voormalig topschutter, die bij zijn club op de bank zit en vrijwel niks meer klaarspeelt.

@danvers heb gisteren naar de voetbal gekeken griekenland-belgie en moet zeggen dat de grieken 3 open kansen heeft gekregen, maar daarvoor hebben we een wereld keeper lopen.anders kunnen we mee 11 veldspelers spelen.Maar als je tegen een stug verdedigend elftal speelt dan kan je onmogelijk mooi voetbal brengen op het veld de belgen zaten hierdoor niet in de match? ik had echter de indruk dat ze gingen voor een gelijkspel? een puntje was al voldoende om door te gaan,je moet het maar doen waar waren we de laatste 10 jaar ? in ieder geval belgie is nu een topploeg en we kunnen ver geraken met deze ploeg
nu is het aan nederland om eens thuis te blijven grapje hoor.

@toska,
Heb ook gekeken,de eerste 45 min waren toch echt niet om aan te zien,zo veel verloren passes ,heeft niks te maken stug verdedigen .
Bij ons ook spelers die in hun club,bankzitters zijn maar wel in de basis staan,spelers die wel spelen in hun club zitten op de bank.
Word echt tijd dat Eden eens op tafel gaat kloppen,en zeggen hoe het moet,spel moet rond hem draaien!(zal hij nooit doen,man is te braaf)
Gelukkig maakt Jantje dat mooi afstands goal....anders weet ik het nog niet.
,je moet het maar doen waar waren we de laatste 10 jaar ?
Ja toch op het WK en EK...waar we niks gebakken hebben!!!Nederland op laatste WK(ook niet met topploeg)pakte wel prijsje.Dank zij Mister Van Gaal!
in ieder geval belgie is nu een topploeg en we kunnen ver geraken met deze ploeg
Klopt 100%,met deze ploeg en goede trainer(die we niet hebben)moet het minstens 1/2 finale zijn!
Mvg
d'anvers

Abominabel hoe de NPO het heeft over de blamage van de Fransen tegen Luxemburg.
Ze kunnen er niet genoeg van krijgen, krijg ik het idee.

Donderdag was het al helemaal SLECHT! Van de Fransen verliezen mag. Maar niet op deze manier. Advocaat haalt Sneijder eruit omdat hij niet goed speelde. Oké helemaal eens maar Strootman was al voor zijn rode kaart ook echt HEEL ERG SLECHT!!

Nu ik dit zo lees moet ik het volgende eraan toevoegen: wanneer van Gaal nog bondscoach was geweest had Strootman de eerste helft niet eens overleefd maar was al voor de rust gewisseld.

Terug
Bovenaan Onderaan