Wel of geen beïnvloeding van het klimaat op onze aarde?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 48
  • Weergaven 1691

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.049
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
Zoals ik al eerder schreef, over de hele wereld hebben geheime organisaties afgelopen decennia het klimaat op aarde ontregeld en dat doen ze nog steeds.
Dit heeft niks van doen met CO2 enz.
Ik voorzie dat de komende jaren alles nog veel heviger zal gaan worden.

Zoals ik al eerder schreef, over de hele wereld hebben geheime organisaties afgelopen decennia het klimaat op aarde ontregeld en dat doen ze nog steeds.

Kom eens met wettig en overtuigend bewijs daarvan dan! Kom eens over de brug met in elk geval iets wat enigszins representatief is voor datgene wat je schrijft. En dan het liefst iets Nederlands en niet een of ander Amerikaans geroeptoeter.

Kom eens met wettig en overtuigend bewijs daarvan dan! Kom eens over de brug met in elk geval iets wat enigszins representatief is voor datgene wat je schrijft. En dan het liefst iets Nederlands en niet een of ander Amerikaans geroeptoeter.

Ga eens praten met jouw grootouders over de vier seizoenen - Herfst, Winter, Lente en Zomer.
Jouw grootouders hebben die nog meegemaakt - jij niet meer.

Nooit strepen in de lucht gezien?
Of afgedaan als condenstrails?

TWO CHEMTRAIL TANKER JETS ALMOST COLLIDE WITH FED-EX COMMERCIAL AIRCRAFT

View: https://www.youtube.com/watch?v=kZGTS4W4C-c

Toevoeging:

MULTIPLE JETS MAKING CHEMTRAILS ALMOST COLLIDE!

View: https://www.youtube.com/watch?v=exXkFep2OrQ

Chemtrails: twee lagen: eentje onder de burgerluchtvaart en eentje daarboven.

Ook interessant is het gegeven, hoeveel mensen dit jaar weer huidkanker zullen oplopen.

Mijn grootouders heb ik al jaren niet meer dus dat wordt lastig. Maar wat zegt het geen je schrijft nu over die schimmige bedrijven is het de (burger)luchtvaart? Nu die is zo schimmig niet!

Jammer dat je het niet meer van jou grootouders kan horen - maar genoeg ouderen die het weten.
Als je de eerste video bekijkt en je nu weet dat die vliegtuigen die chemtrails lossen, de transponder uit hebben staan en dus niet op vliegradars voorkomen, is die eerste video dan nu duidelijk?

Ik heb dit topic gecreëerd om het ontweerstopic te ontlasten en om zo gewenst een discussie op gang te krijgen.

Dat de seizoenen aan het verschuiven zijn, dat staat allang vast en dat merk je nu al heel goed.

Wat mij nu interesseert - die witte strepen in de lucht - wat zijn dat voor jou?

Ja die witte strepen...wat is het?
Zie dat hier ook al eens,maar dan zie je ook altijd een vliegtuig toch...
Mvg
d'anvers

Wat dat voor strepen zijn, dat weet ik niet zeker meer: de uitleg van mijn opa zal wel niet meer kloppen.
Maar ik ben wel een grootmoeder en en elk geval t/m mijn tienertijd wist ik het altijd zeker: in de lente was het vochtig maar een goede temperatuur, de zomer was warm (voor mij té warm), de herfst was nog redelijk warm maar veel regen, en in de winter kon je schaatsen, zelfs op de Amsterdamse grachten.

Maar die strepen, die zag ik al toen ik nog klein was, en dat was iets wat door de motor van het vliegtuig veroorzaakt werd, zo was de uitleg.

De witte condenssporen, ook wel vliegtuigstrepen of contrails (een samenvoeging van de Engelse termen condensation en trails) genoemd, zijn kunstmatige wolken die ontstaan uit de uitlaatgassen van vliegtuigmotoren. De verbranding van vliegtuigbrandstof laat een spoor van uitlaatgassen met veel waterdamp en roetdeeltjes achter. Daar het op grote hoogte zeer koud is condenseert de waterdamp. Er vindt wolkvorming plaats en het spoor wordt zodoende zichtbaar vanaf de aarde.
Condensspoor - Wikipedia
volgens mij toch ook

Nu vraag ik me af, of ik wel eens chemtrail gezien heb. Ik heb er nooit zo op gelet of het een dikke streep was, of een paar dunne. Die strepen waren verklaard en daar denk je niet meer over na.

Chemtrails vallen uiteen en vormen met de andere uiteengevallen chemtrails een wolkendek dat compleet plat is.
Vermengd met kleinere echte wolken kan je als het ware een donsdeken boven je hoofd wanen.
Vermengen ze met echte wolken - dan krijgen deze wel heel vieze kleuren.
Boven Enschede zijn er elke week meerdere dagen wel een stuk of 8 vliegtuigen in de weer om een heel dekkend geheel te maken.

Als je op dat moment naar online vliegradar gaat en je zoomt in op Enschede dan zijn er geen 8 vliegtuigen te zien, wel vaak een gewone lijnvlucht.

Nogmaals - al die vliegtuigen die chemtrails spuiten hebben geen transponder aanstaan.
Daarom die eerste video van die vrachtvlucht die zonder dat de vliegleiding op het vliegveld ook maar iets wist op die chemtrail achterlatende vliegtuigen invloog.

Discussie - Wel of geen beïnvloeding van het klimaat op onze aarde?

Dus ga ik nu met mijn hoofd in de wolken lopen! Want ik ga er op letten, maar om die wolkendekken nu uit elkaar te houden, dat is me ook wat.
Vieze kleuren, die zullen me wel opvallen. Maar als het nu zo duidelijk is en het is slecht voor de aarde, waarom zijn we hier dan de enigen die dit weten en zeggen?

Als je de eerste video bekijkt en je nu weet dat die vliegtuigen die chemtrails lossen, de transponder uit hebben staan en dus niet op vliegradars voorkomen
Hoi Abe,
Weet dat je je in zulke dingen verdiept,maar zijn daar bewijzen van?Wat storten die dan in de lucht?
Mocht het echt zo zijn heb ik zo iets van ...ja dat zou toch ergers op deze bol gemeten worden,want hangt in de lucht.
Dit heeft niks van doen met CO2 enz.
Overdrijf je niet beetje?
Geloof toch beetje in luchtvervuilling..ook niet alles.
Mvg
d'anvers

Toen ik nog een kind was 6-7 jaar oud , wat meer dan vijftig jaar geleden is hoorde ik van oudere mensen altijd zeggen , de zomers zijn niet meer zoals vroeger toen wij kind waren . En dan vertelden ze dat zomers veel warmer dan nu . Die oudere mensen vonden dus toen dat de zomers minder warm waren .
Sommigen onder jullie zullen zich de Amerikaanse Apollo vluchten nog herinneren naar de maan . Als het dan eens twee weken regende zonder ophouden in de zomermaanden , hoorde je de mensen vertellen , ja dat komt door die raketten die ze in de lucht schieten . Ze schieten de wolken kapot en het zal niet meer ophouden met regenen .
Het hield dan toch op met regenen en regende het geen druppel in 4-5 weken . Ja dat komt door die raketten die ze in de lucht schieten . Ze schieten die in de wolken, die wolken drogen uit en het zal niet meer regenen .
Ik herinner me nog zeer goed droge hete zomers , maar ook echt ijzig koude winters , maar onweders die zich nu voordoen kan ik me niet herinneren .
Het lijkt zowat op de zondvloed in de bijbel .
Zondvloed - Wikipedia

Ook intressant om eens te lezen.
De laatste ijstijd

Terug
Bovenaan Onderaan