Info Website niet meer beschikbaar

m44rtn

Gevestigd lid
Lid geworden
16 jan 2018
Waarderingsscore
94
Punten
28
Leeftijd
17
Website
github.com
De website is vanaf vandaag niet meer te zien. De HTML/CSS is nog te zien op https://github.com/m44rtn/feathercode.github.io, en zal daar blijven bestaan als een 'archived' repository.

De releases van Vireo zullen gaan via Github Releases, die te vinden zijn bij elke repository bij de releases tab. Vireo is te vinden op https://github.com/m44rtn/vireo-kernel.

Ik vond de website te overdreven, hoewel ik er wel veel van geleerd heb. In de afgelopen 2 tot 3 jaar is de website veel veranderd, maar nooit was ik er volledig tevreden mee. Ik was een paar maanden terug al begonnen met oudere websites van 'FeatherCode' of mij weg te halen, en sinds twee maanden terug stond feathercode.github.io nergens meer beschreven buiten posts van fora (die ik niet meer kon veranderen) om.

De website was ook een tijdelijke plaats om informatie te vinden over de Night Kernel, die een steeds grotere community krijgt. Ik ben samen met de andere leden van dat project bezig een oplossing te vinden voor dat probleem.

Abraham54

Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.994
Punten
113
Leeftijd
65
Succes ermee, Maarten.

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Waarderingsscore
386
Punten
83
Website
www.satellitefun.org
Ik denk dat Github een veel beter platform is om hiermee verder te komen.
Succes Maarten!

m44rtn

Gevestigd lid
Lid geworden
16 jan 2018
Waarderingsscore
94
Punten
28
Leeftijd
17
Website
github.com
Het stond al op GitHub hoor, maar ik had er ook nog een website apart bij. Die website vond ik overdreven.

Abraham54

Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.994
Punten
113
Leeftijd
65
@Maarten: het is mij niet onbekend dat met ouder worden als jong mens, je doorgaans kieskeuriger wordt
en dat je door voortgeschreden kennis iets wat je eerder gemaakt hebt, ineens niet meer mooi vind.

Bovenaan Onderaan