We zijn er weer

• Onderwerp starterAbraham5451
  • Startdatum
  • Reacties 28
  • Weergaven 731
A

Abraham5451

Guest
We zijn er weer in nu een gloednieuw voorkomen.

Ee woordje vooraf:: het kan zijn dat als je hier komt en inlogt, dat de taal dan de Engelse taal is.

Dai in je account de taaloptie op Nederlands zetten.

Ik ben druk bezig geweest het forum klaar te maken om te openen en dat had de voorrang.
Daarom zijn op dit moment alleen de twee nieuwe XF stijlen er - want ik ga nu eerst even lekker eten en daarna zal ik weer een aantal stijlen installeren.

Het bleek dat alle stijlen uit de vorige Windows allemaal stuk waren.

Ja er was wel meer weg, zoals cookies van gelezen berichten en ook kreeg ik opeens weer alle badges opnieuw.
Maar ja belangrijkste is dat het forum weer goed werkt. Die stijlen komen nog wel een keer.

Maarreh... stijlen uit de vorige Windows?? Xenforo heeft niets met Windows te maken. Ik neem aan je Windows backup? :)

Bij mij staat Nederlandse taal actief.
Maar ik kom dit toch tegen.

Featured content​

En ik ben ineens een well known member.
Dus schijnbaar is er in de vertaling van de forum software iets niet goed.

gisteren schrok ik even:
668cf94c654e7-pieperdepiep.jpg

668cf94c654e7-pieperdepiep.jpg

@Najsnarf : dat kan ik mij wel voorstellen.
Op dat moment kwam ik er achter, dat geen enkele stijl meer functioneerde zoals ze eerder gedaan hebben.

jammer dat mijn printscreen tijdens de chaos ineens veranderd is in een vaag rood kruis, hoe kan dat nou? Maar ik zag dat later ook in andere draadjes.

Laatst bewerkt:
De nieuwe stijl ziet er gelikt uit, Abraham. Chapeau!!

Bij mij staat Nederlandse taal actief.
Maar ik kom dit toch tegen.

Featured content​

En ik ben ineens een well known member.
Dus schijnbaar is er in de vertaling van de forum software iets niet goed.
Gerepareerd.

Ik vond mijn gebruikte stijl mooier (ben de naam vergeten), deze bevat voor mij persoonlijk te veel blauw.

Ik vond mijn gebruikte stijl mooier (ben de naam vergeten), deze bevat voor mij persoonlijk te veel blauw.
Ik zal kijken of ik voor de donkere stijl een variant voor jullie kan maken met crèmekleur voor de letters enz.

Shades of Grey en het zusje Shades of Grey Creamy zijn als stijlen toegevoegd.

Shades of Grey en het zusje Shades of Grey Creamy zijn als stijlen toegevoegd.

Omdat de donkere WebForce stijlen er nu weer zijn, zijn beide Shades of Grey stijlen inmiddels verwijderd.

@ Abra, door je geklooi moest ik weer eens inloggen, en de grey stijl wat ik net het beste vond is weeral eens verdwenen.
Maar blijkbaar zijn ze bij PcTuts met hetzelfde probleem aan het worstelen.
Denk eens na man, die seconde snelheid verschil interesseert geen kat,een vertrouwd forum wel.

Welnu @Dotchiejack die Shades of Grey kan ik wel weer installaren hoor.

Shades of Grey is terug.

Ik ken Porrelaar al veel langer dan dat ik jou ken en vind het niet netjes hoe jij Porrelaar noemt.

Na al die opmerkingen kan ik wéér niet goed slapen.

Ik ken Porrelaar al veel langer dan dat ik jou ken en vind het niet netjes hoe jij Porrelaar noemt.
Tja
Mijn eerder geplaatste afbeelding wordt niet meer getoond, merk ik. Ik zal hem nog een keer plaatsen. Dan kunnen jullie mee griezelen:
Komt uit deze topic
Ontevreden.
komt van porrelaar,
Dat jij zo naief bent tja kan ik niets aandoen maar dat is porrelaar liever ruzie stoken , vergis je niet ik heb het al een paar keer gezien.
Maar ja in België hebben we een spreekwoord

zot, veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven

Terug
Bovenaan Onderaan