• Welkom op Computerforum PiepComp Support
    Wij doen niet aan verstoppertje spelen, als gast kunt u alle discussies helemaal volgen.
    Leuker wordt het voor u, indien u als lid met ons meedoet: kom er ook bij!

Waterstof auto mileuvriendelijker?

Abraham54

Admin
Teamlid
Waarderingsscore
3.811
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
In mijn ogen is de waterstof auto voor het milieu de toekomst voor het mobiel zijn.​
Elektrische auto's hebben alleen door de productie ervan te maken met milieuproblematiek.​
Die milieuproblematiek bevindt zich echter buiten Europa, voor beleidsmakers en fabrikanten​
geen probleem dus.​
Maar nu blijkt er wel degelijk een probleem te ontstaan met verongelukte elektrische auto's.​
Het probleem wordt dan gevormd door enorme accu in die auto's.​
Momenteel heeft men als beleid, dat een verongelukte elektrische auto in een grote bak​
met vloeistof geplaatst moet worden....​
Ik heb de Duitse documentaire teruggevonden, die over de winning van de belangrijkste​
grondstoffen voor accu's gaat, zoals lithium en kobalt.​

Abraham54

Admin
Teamlid
Waarderingsscore
3.811
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
De race tussen brandstofcellen en lithium-ionbatterijen lijkt voorbij te zijn: batterijvoertuigen​
domineren nieuwe registraties, en overal zijn oplaadpunten te vinden, waterstoftankstations​
alleen met een vergrootglas. Waterstofauto's zijn duurder, en het tanken met waterstof kost​
bijna twee keer zoveel als het opladen bij het stopcontact voor hetzelfde bereik.​
Onderwerp gewist, volgende onderwerp? Niet helemaal. Als je een stap terug doet en het hele​
plaatje bekijkt, ziet de brandstofcel er ineens niet meer zo slecht uit...​

grotesmurf

Gevestigd lid
Waarderingsscore
164
OS
Win xp/Win7/Win10
Ja dat is nog een dingetje op zich,waar ik werkte is ook buiten een plek die is afgezet voor dat soort elec.auto's
waar we niet bij mogen komen

Abraham54

Admin
Teamlid
Waarderingsscore
3.811
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall

Prutser

Gewaarderd
Gewaardeerd lid
Waarderingsscore
179
OS
Linux Mint 20 Ulyana
Windows 10 64 bits
AV
AVG free
FW
ZoneAlarm
In mijn ogen is de waterstof auto voor het milieu de toekomst voor het mobiel zijn.
Dat idéé heb ik ook.

1e 2 video's gedownload, zeer interessant!

Bovenaan Onderaan