Wat zoal je ook met wodka kan doen.

Mijn leven zonder wodka, dat kan niet meer! Maar ik ben wel benieuwd of je dat eigenlijk hier ergens kan kopen en....wat het kost!

Hier bij ons in België vind je Wodka in drankcentrales , nachtwinkels en warenhuizen .

Wat een drankorgels! Maar ik ga er ook naar zoeken en dan wordt er hier schande van me gesproken!

Mag men in Nederland misschien geen sterke dranken verkopen ? Hier in België mogen sterke dranken wel verocht worden , maar niet aan minderjarigen (-18) . maar dan voor eigen gebruik .
Om het in openbare gelegenheden te mogen schenken heeft men een vergunning nodig .
Moest je zin hebben in een fles Wodka , kun je bij AH online bestellen , of moest je het zien zitten kun je ook nog altijd een reisje naar Rusland overwegen .
Je kan ook de prijzen al eens vergelijken.
Albert Heijn

Hier bij ons in België vind je Wodka in drankcentrales , nachtwinkels en warenhuizen .
Volgens mijn bescheiden mening is Nederland geen derde wereldland,denk wel dat je ook in supermarkt buurtwinkels ook sterke drank kunt kopen denk ik!Wie weet zelfs goed koper als bij ons..of duurder.
Mvg
d'anvers

Ja, jullie hebben allebei gelijk (jammer om dat te moeten toegeven:weary_face:). Maar mijn kennis van sterke drank is zeeeeeer beperkt. Als er een verjaardag is, ben ik bereid om wijn in huis te halen, en 3 biertjes voor een buurman die niet ver hoeft dus. Want zowel mijn zonen als de vrienden drinken niet omdat ze niet allemaal tegelijk mogen blijven slapen en dus nog naar huis moeten rijden. Hebben ze zelf besloten en ik ben er blij om.

Dus ik ga wodka kopen en verbaas mijn hele familie. Ik ga uitrekenen wat de goedkoopste is, want als ik het filmpje nog eens bekijk, hoef ik het niet te drinken. Nou, dat zou me trouwens wat zijn: Kate aan de sterke drank, in plaats van aan de dubbeldrank! En iedereen maar wachten of ik een vrolijke dronk heb!

Ooit kreeg ik van Poolse kennissen een flesje wodka. Ik vond het spul niet te zuipen, dus goot ik de fles leeg in de wc en het glas ging naar de glasbak.
Dom van mij; ik had er de ramen nog mee kunnen wassen, zag ik in de video.
Of als wondontsmetting! Ik zie dan meteen een figuur als Clint Eastwood voor me in een van zijn westerns. Hij loopt een kogelwond op, giet wat wodka over de wond, pakt zijn mes en peutert de kogel eruit, waarna hij de wond dichtbrandt met zijn sigaar.

Wodka bevat veel alcohol , net als cognac en whisky en is daarom een uitstekend ontsmettingsmiddel . Dat het ook goed was om ramen te wassen wist ik voorheen ook niet . Het rare aan wodka is , je mag er een hele fles van uitdrinken dat je adem niet naar alcohol zal ruiken .
Advocaat en cointreau kun je ook zelf maken als je zuivere alcohol in huis hebt .

Ja, ik denk dat ik een kleine maar exclusieve stokerij ga beginnen. Voor advocaat heb je veel eieren nodig, dus ik begin simpel: ik neem kippen.

Zelf gemaakte Advocaat is echt lekker,mijn eerste vrouw haar boma maakte dit ook,verschil proef je echt !
Voor wie met dit mooie weer,als eens graag een apero drinkt.
Heb ik tip beetje vodka en campari goed wat ijs en een tonic,echt verfrissend aperoke...schol.
Mvg
d'anvers

Terug
Bovenaan Onderaan