Wat we kunnen leren van Googles moordzuchtige AI’s

K

Kate40

Tuurlijk Danvers, daarom ging ik in Amsterdam zelden naar de film. Nee, dat is een grapje, hoor. En ik zou heel blij zijn. Maar dat kan me overkomen en is heel erg. Maar er zijn ook dingen die niemand aan gaan en die moet je vrij kunnen zeggen of schrijven. En ik weet haast zeker dat er meer bekend over je is dan je denkt. En wat kan ik daar aan doen? Super voorzichtig zijn? Daarvoor is het vast al te laat! Bij mijn e-mail en app denk ik heel goed na.

Prutser

Vaak hier
Lid geworden
27 nov 2016
Waarderingsscore
81
Punten
28
Tuurlijk Danvers, daarom ging ik in Amsterdam zelden naar de film. Nee, dat is een grapje, hoor. En ik zou heel blij zijn. Maar dat kan me overkomen en is heel erg. Maar er zijn ook dingen die niemand aan gaan en die moet je vrij kunnen zeggen of schrijven. En ik weet haast zeker dat er meer bekend over je is dan je denkt. En wat kan ik daar aan doen? Super voorzichtig zijn? Daarvoor is het vast al te laat! Bij mijn e-mail en app denk ik heel goed na.
Jij bent ook vast geen vrouw die via app en e-mail of andere media dragers onfrisse zaken, de buitenwereld in slingert.
En ook zorgt dat er niet iets is, wat anderen kunnen misbruiken. B.v. zoals wat er met Paay gebeurt is!
Dan ben je wel heel dom en naïef bezig. je moet altijd in het voren kijken, voor je iets onderneemt!
Zeker als je met meerdere mensen bezig bent!

K

Kate40

Nee, ik vind mezelf een net mens! En ik kan het weten, nietwaar. Maar er zijn dingen die een ander toch beter niet van me weet en dat geldt vast voor veel mensen. Zelfs bij het tikken van dit bericht denk ik na, niet over de spelling, maar over de tekst. Ach, dat kan hoe dan ook toch geen kwaad. En ja, Danvers heeft gelijk: soms ben je blij met de controle van buitenaf. Maar als ze de grenzen maar kennen! En niet van alles verzamelen om het verzamelen. En als dat ding op het plaatje van Gouwepeer op tilt slaat en agressief wordt, dan zijn de rapen gaar, hoor. Hou je hem dan nog in toom? Zou men daar wel genoeg over nadenken?

Prutser

Vaak hier
Lid geworden
27 nov 2016
Waarderingsscore
81
Punten
28
Dat is ook wel duidelijk te zien in je reacties hoor Kate, dat je een net mens bent! :)

Bovenaan Onderaan