• Welkom bij Computerforum PiepCompSupport, het pc helpforum voor het verwijderen van virussen, adware en malware.
    Uw computer bevat een virus of er zijn andere problemen: dit forum is er voor iedereen die hulp zoekt! Waar moet ik rekening mee houden?
    U moet zich registreren, voordat u uw virusprobleem als onderwerp kunt beschrijven en posten. Zodra u een discussie hebt gemaakt,
    zal een expert u stap voor stap uitleggen, hoe u de malware kunt verwijderen en hoe u uw computer kunt beveiligen.
    Ons hulpforum en onze programma's zijn gratis. Weet u niet wat u nu moet doen, om hulp te krijgen, klik dan hier.

wat hebben jullie recent gekocht

gouwepeer

Medewerker
Lid geworden
4 okt 2016
Reacties
1.679
Reaction score
381
Punten
83
Leeftijd
44
Website
www.gouwepeer.nl
Oeps, oeps oeps, ik denk dat ik zand in mijn ogen had, want dat bericht over de telefoon was niet van jou :oops: maar van @gouwepeer die voor zijn moeder een nieuwe telefoon met hoesje kocht, een mooi cadeau dus.

En jij kunt je fitbit dus van nieuwe bandjes voorzien, leuk. @Appleguy
Ben je nu appels en peren aan het vergelijken? :ROFLMAO:

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reacties
4.303
Reaction score
906
Punten
113
Website
www.satellitefun.org
Een nieuw brood en een nieuwe lamp. :ROFLMAO:

Sorry kon 't even niet laten. :)
Ziet er wel leuk uit, ik heb daar led verlichting hangen, maar dan achterdoor bijna tegen de wand zal ik maar zeggen, want vooraan zou het te snel en gemakkelijk kapot gestoten worden door het onvoorzichtige volk hier. ;)

ShadyAngel

Gewaardeerd Lid
Lid geworden
12 sep 2018
Reacties
2.258
Reaction score
890
Punten
113
Leeftijd
61
Bandenreparatieset

grotesmurf

Bekend Lid
Lid geworden
17 jan 2020
Reacties
513
Reaction score
264
Punten
63
Leeftijd
60
Mag je alleen voor nood gebruiken...noodreparatie dus.
Veel garages repareren hiermee maar dat mag dus niet.

gouwepeer

Medewerker
Lid geworden
4 okt 2016
Reacties
1.679
Reaction score
381
Punten
83
Leeftijd
44
Website
www.gouwepeer.nl

grotesmurf

Bekend Lid
Lid geworden
17 jan 2020
Reacties
513
Reaction score
264
Punten
63
Leeftijd
60
@gouwepeer
"In veel landen, waaronder Duitsland, is bandenreparatie op deze manier verboden. Bandenthuis.nl sluit zich bij aan, bij ons gaat veiligheid boven alles. Een lekke band, spijker of schroef in de autoband zorgt vaak voor veel meer schade dan dat wat zichtbaar is. Wij doen daarom niet aan bandenreparatie, ook niet als de auto slechts sporadisch gebruikt wordt."

Veel autofabrikanten hebben dit ook verboden....ook in Nederland

Bovenaan Onderaan