wat hebben jullie recent gekocht

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd forumlid 50
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 1671
  • Weergaven 84120
V

Verwijderd forumlid 50

Gast
ik een nieuwe usb oplaadkabel voor de ps4

Zo, dat was een hele uitgave! Ik hoop dat je nog aardappelen hebt,en een vleesloze dag kan best wel een keer!

Jarenlang geaarzeld: goed gereedschap is het halve werk.
Een digitale multimeter: Brymen BM235

59b561efc489d-Brymen_BR235.png

f49uihf1h

Ga even terug naar je HBS opleiding met het vak natuurkunde. De eenheden die je in de afbeelding ziet, zou je kunnen herkennen.
Dat is wat het kan meten op het gebied van elektronica en elektrotechniek.

#EvC, een aantal pictogrammen herken ik, maar het meeste is in de seniorenput gevallen en omdat ik Vrouw Holle niet ben, kan ik het er niet meer uithalen! Ach, mijn natuurkunde-leraar, Gouwentak, zou me vast op mijn ziel gegeven hebben. En dat deed hij altijd loei hard en in de klas. Vreselijk slecht, ook volgens de didactische regels van toen.
Dus zal ik vanavond maar een uur langer opblijven!

3 trio's pindasaus, 1 grote portie aardappelschijfjes zonder zout en 1 bamischijf samen € 13,75

Of heb ik het als een dikke hint bedoeld, buurman?
Dacht ik wel buurman,maar veel is er niet te zien.maar je heb een punt!
Zou zeggen ik post de afbeelding voor jouw....marja wie weet bega ik een misdrijf;)
Mvg
d'anvers

#EvC,
Dus zal ik vanavond maar een uur langer opblijven!
Met een beetje uitleg krijg ik weleens van die o ja momentjes, herkenning zit dan ergens opgeslagen waar het sleuteltje dan even omgedraaid wordt.
Bij geuren en situaties gaat dat vaak automatisch, met beelden en/of sfeerbepaling.
Het is maar goed dat je van alles wat je geleerd hebt, niet alles zomaar paraat hebt. Een mensenbrein gebruikt trucjes om het behapbaar te houden.

Ga lekker naar bed wanneer jou dat uitkomt, Kate.

Goed licht bij alles wat je doet is onmisbaar!

Ik ben benieuwd :)
De levertijd is 1 tot 4 dagen, afhankelijk van de drukte bij toolnation.
Met een lichttemperatuur van 5000K moet de lamp het zonlicht evenaren. En met 8000 lumen kan ik dan met mijn zonnebril op aan het werk :cool:

Een stamppot pan bij de Aldi: 12,99. Ja, ik heb inderdaad al heel wat stamppot gemaakt in mijn leven, want zuurkool, boerenkool en hutspot dat lusten ze hier wel. Maar nog nooit stond ik te stampen (met een stamper!) in zo'n mooie pan. Donkerrood van buiten en zwart van binnen. Hij staat schoon op me te wachten en volgende week is het boerenkooltijd, ik voel het aankomen. Wat zijn de herfst en de winter toch een toffe jaargetijden! En dan noemde ik nog niet eens de erwtensoep!

De tijd voor stamppotten is weer aangebroken, veel plezier met jouw nieuwe pan @Kate

Terug
Bovenaan Onderaan