wat hebben jullie recent gekocht

• Onderwerp starter Verwijderd forumlid 50
  • Startdatum
  • Reacties 1.503
  • Weergaven 63.586
Yup, best blij mee. Mijn IT maatje heeft voor zichzelf dezelfde gekocht , n maand terug en hij is content.

Maar de verschillende modellen uitzoeken is een monnikenwerk.
BV op Coolblue staan al 200+ HP modellen, zie daar maar eens de juiste te vinden.
Dacht dezelfde met 16 GB mem te scoren voor nog geen 600 euro maar dat was dus een 11e generatie.
Je moet zó uitkijken.

Chique.
Hoe lang blijft de koffie op temperatuur?

Uit wat kopers hebben gemeld een 12 uur en daarom ook dat ik voor deze kan heb gekozen.
Want dat betekent dat de koffie die ik voor een vier uur gebruik zet, op temperatuur blijft.
Mijn Moccamster zet namelijk er hete koffie!

Ik had voor zevenen gisteravomd de kan met net gekookt water gevuld.
Vanochtend om 08:30 was het water nog steeds erg heet!

Mooi he die sculpfun,ik heb de S10 al ruim een jaar bevalt prima

Ik heb het gezien en gelezen, je hebt er al leuke dingen mee gemaakt.

De sculpfun zit nog op de post, dus ik heb hem nog niet.
En ik ga zelf een smoke box eromheen bouwen.
Kortom het duurt nog even voordat ik hem kan gebruiken.

Ik heb weer wat dingen voor de hobby (puur voor de fun) in bestelling.

Innox IVA 06 desktop microfoonstandaard

Behringer XENYX 302USB PA + Devine BM-100 microfoon

Beetje plaatjes aan elkaar kletsen.

Niet alledaags maar wel heel nuttig ter voorkoming van struikelen en ter bevrijding van ketening (althans voor mij dan:)):
een NUX C-5RC 5.8 GHz wireless system.

Laatst bewerkt:
USB A naar USB B kabel - 1 meter - Zwart.
Moet vanmiddag binnenkomen.
Toepassing: Mijn externe back-up HDD (WD RED NAS 2T is acht jaar oud maar slechts 1128 bedrijfsuren) gaf plotseling problemen met lezen van files. Ik dacht eerst dat de virusscanner de disk aan het controleren was. vervolgens allerlei checks gedraaid: SFC, CHKDSK, Dism.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth.
Niets hielp en ik verklaarde de disk al als overleden (hij was onlangs ook omgevallen en toen begonnen ook de problemen). Gelukkig kwam ik op het idee om, tegen de verwachting in, toch de aansluitkabel te controleren. Normaal kijk ik nooit naar dit soort kabels omdat die vrij statisch gebruikt worden. Ik kon die van mijn USB3-naar-Sata-IDE kabel gebruiken.
En yes, alles lijkt weer prima te werken.

Een 3060 en een 4060 Geforce videokaart, had sinds 3 maanden een 1660 super.

De GTX1660 is op Marktplaats gezet.

Kaarten worden ingezet voor onderzoek tegen kanker en Alzheimer via Folding At Home.

Schrok wel ernstig van stroomgebruik, toen ik alle drie de Pc's aanhad enkel om te vouwen slurpen ze zo maar 1000 watt weg, en dat is een behoorlijke klap op mijn energie rekening.

Dus minder vaak allemaal tegelijkertijd aan.

Printer 3in1: Epson Eco Tank ET2825 omdat mijn zeer oude HP 2350 het uiteindelijk toch begeven heeft.
Installeren koste me wel een half uur maar werkte toen probleemloos. Kleur is iets fletser als wat ik van mijn HP gewend was op standaard kwaliteit.
Geen probleem want ik kan hem natuurlijk hoger zetten. Ik druk echter maar zelden veeleisende kleurenplaatjes.

@Veng :unsure: Ben dan ook zeer geïnteresseerd naar jou Review, ben al een tijdje rond aan het neuzen naar een vervanger
voor mijn Epson WP-4535 altijd dat gedoe met die losse Cartridges :rolleyes: en zo'n Ecotank zou handiger zijn.

Ik heb een jaartje geleden een HP 7305 aangeschaft. Deze word geleverd met een inktvoorraad voor 3 jaar bij normaal gebruik.
Een kennis heeft er ook één in zijn bedrijf en heeft nog maar 1 keer enkel de zwarte tank moeten bijvullen terwijl die met inktcartridges soms tot 3 maal per maand de cartridges moest vervangen. Het is in ieder geval een stuk zuiniger en goedkoper.
Ik heb ook nog een HP C410b met cartridges omdat die foto's veel beter afdrukt dan de HP 7305.

@Johannes: Een review zal lang op zich laten wachten want ik heb natuurlijk nog geen ervaring met dat ding.
Ik heb me zelf verlaten op de reviews bij Coolblue. Daar heb ik hem ook gekocht omdat die fantastische (toegankelijke) service verlenen.
(Voor mij 20 minuutjes rijden.)
Ik krijg er echt die bekende glimlach van. Aanvankelijk was Bol.com goedkoper met € 179 maar nu (Black Friday?) is die bij Coolblue voor dezelfde prijs leverbaar. En goedkope inkt koop je blijkbaar bij de Actions. € 7.99 voor 4 flesjes:
Op dit moment ook verlengde garantie tot 3 jaar! Dus ben ik ook niet zo bang voor de printkop want die zijn nogal prijzig als ze vervangen moeten worden (die zal trouwens mogelijk wel uitgesloten zijn van garantie:().

Grappig zulke dingen wil ik toch altijd eerst even passen. Dames handschoenen willen nog wel eens smal uitvallen. Dus soms XL nodig en andere keer M. Ik hoop dat ze goed passen, en je warme handen zult hebben. Met zo'n boordje eraan is wel fijn, dat schuift lekker onder de jas, waardoor de wind niet zo in de mouw waait.

Ik ga zo een bestelling plaatsen bij een online kledingwinkel, waarvan ik hoop dat ik er iets past. Want online kopen vind ik eigenlijk niets, maar ik kon in de winkels niets naar mijn zin vinden.

Terug
Bovenaan Onderaan