Wat gebeurt er?

Ik heb het gevoel dat ik ook eens moet deelnemen aan de voetbalgekte.
Voor alle duidelijkheid, ik ben 57 jaar en heb in mijn leven denk ik max 5 matchen gezien, waarvan één live met mijn vader als ik om en bij de twaalf jaar was. Met andere woorden , voetbal is niet mijn pakkie jan.
Nu komt de hamvraag Bra 0 Be 2 , wie is er nu aan het winnen? Ik snap het niet.
Extra info, mijn vrouw is in ons stamkroegje met een vriendin naar de match gaan kijken, en ik zit gezellig thuis met mijn 7 honden.

Oops, vergeten. Ik heb ooit eens een match gezien in Bonaire (ik werkte daar als duikinstructeur) waar de Belgs wonnen van jullie (1-0) voor de Belgs. Meer details heb ik niet maar mijn Nederlandse vrienden op Bonaire kwamen mij de hand drukken ????

Laatst bewerkt:
Alleen al aan honden heb jij bijna een elftal.
Het is thans 2-1 voor België - Brazilië heeft nu ook gescoord (78e minuut).

Geweldig - Brazilië mag naar huis.
En België mag nu naar St.Petersburg om daar Frankrijk te ontmoeten.

Ik denk dat jouw vrouw wel wat later dan gezegd zal thuiskomen..........
Geen enkel idee, het is de eerste keer dat ik de keuken ketting heb los gemaakt.

Ha, ik was dus vanaf dag 1 voor de Belgen, nietwaar!!!!
Heksenkracht? Maar die duurt niet eeuwig!

Ik ben benieuwd of ze bij Krefel al beginnen te zweten:
Bij elektrozaak Krëfel bedachten ze een ludieke WK-actie. Wie voor het toernooi een televisie met een scherm van minimum 55 inch kocht, zou bij vijftien Belgische goalshet aankoopbedrag krijgen terug. Ook doelpunten tijdens verlengingen tellen mee, die tijdens strafschoppenreeksen niet.
Bron: televaag.nl

Ik heb geen idee of zoiets wel te verzekeren is.

Geweldig - Brazilië mag naar huis.
En België mag nu naar St.Petersburg om daar Frankrijk te ontmoeten.

Ik vind het mooi dat België door is, want dat hebben het echt verdiend.
Wat zullen die hebben genoten gisteren, omdat ze van een wereld land als Brazilië hebben gewonnen.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar heb wel even een samenvatting gekeken, maar wat was dat een spannende wedstrijd.

Ruim drie miljoen kijkers voor Brazilië-België
HILVERSUM (ANP) - Ruim drie miljoen mensen hebben vrijdagavond de Belgische voetballers zien stunten tegen Brazilië. België bereikte, met een eindstand van 1-2, voor de tweede keer in de WK-historie de halve finales. De middagwedstrijd, tussen Frankrijk en Uruguay (2-0), werd gezien door bijna 1,4 miljoen mensen. Ook Frankrijk gaat door naar de halve finale.

AAzGAQP.img

frankrijk gaat ook voor de bijl, let er maar op belgie gaat weer alles geven 3-1 en engeland zal zich te pletter moeten spelen tegen zweden want om eerlijk te zijn engeland zou het niet verdienen

frankrijk gaat ook voor de bijl, let er maar op belgie gaat weer alles geven 3-1 en engeland zal zich te pletter moeten spelen tegen zweden want om eerlijk te zijn engeland zou het niet verdienen

Van mij mag België wel in de halve finale komen.
Ik denk dat het team van Brazilië nog lang denk aan deze wedstrijd, waarvan ze waarschijnlijk hadden gedacht die te winnen.

Hoogmoed komt ten val en ik vind dat Neymar al een verschrikkelijk oud uitziend gezicht heeft!

Een finale tussen België en een ander Europees land, dat zal de voetbalwereld op zijn grondvesten doen schudden, denk ik.

Terwijl sommige Zweedse spelers nog sliepen en anderen net het ontbijt hadden gehad, ging in hun hotel het brandalarm af.
Uiteindelijk bleek dat het om een valse melding ging, maar toch!

Als ik het goed inschat, heeft die zaak zich er wel voor verzekerd.
Sorry, de ondernemer in mij moet even reageren...

Zoiets valt niet te verzekeren. Dit zal de zaakeigenaar uit eigen zak moeten betalen. Maar, een beetje electronicazaak heeft op een TV een minimale winstmarge van 20 - 70%. Zoveel verlies zal er dus niet zijn. 2 televisies verkopen en je bent weer klaar...

Terug
Bovenaan Onderaan