wat een werk!

• Topicstarter Kate
  • Startdatum
  • Reacties 21
  • Weergaven 613

ShadyAngel

Enthousiast Lid
Lid geworden
12 sep 2018
Leeftijd
62
OS
Windows 10 64 bit pro
AV
Norton Security
FW
Norton Security
Ik kijk nog wel hoor, alle dagen soms zelfs meerdere films (en series). Vooral nu het vakantie is voor mij en te warm om iets anders te doen, de warmte bezorgt mij steeds hartproblemen en dat zal in de toekomst alleen maar vermeerderen door de klimaatopwarming. Aan werken kan ik niet denken met deze warmte.
Het is best wel een leuk forum maar zoals Kate zegt is er niet altijd behoefte om te reageren op elk artikeltje ook al is het wel interessant.:)

theplayer

Enthousiast Lid
Lid geworden
24 feb 2019
Hallo ShadyAngel. Leuke en heel begrijpelijke reactie, hoor. Ik begrijp uit eigen langdurige ervaring dat gezondheidsproblemen meer aandacht vragen dan een forum bekijken. En iedereen voelt zijn behoefte wel om wel of niet te reageren, ongeacht de voortgang van het forum. Keep it cool...!

V

Verwijderd forumlid 58

Guest
Ja, het is niet altijd makkelijk met die heren...Hoewel ik veel respect heb voor hun kennis, is het verplicht om elk woord in een reactie op een weegschaal te leggen zodat je niemand op enigerlei wijze voor het hoofd stoot.
Zo mag je dat niet opnemen hoor @theplayer iedereen probeert op zijn eigen wijze van kennis iemand bij te staan met oplossingen ook al zijn het goede en minder goede? en niemand is perfect ook ik niet dus maak je daar niet druk in ze willen je gewoon helpen, en ik begrijp de medewerkers langs de eene kant wel als er meedere zijn die in de topic mee reageren? tenslotte is het geen virus/malware/adware daarvoor heb je hier een aparte afdeling,dus op een gewone vraag vind ik het maar normaal dat iedereen elkaar probeert bij te staan.als enkel de moderatoren en beheerders mogen antwoorden dan zou het hier maar stillentjes zijn vind je ook niet?

theplayer

Enthousiast Lid
Lid geworden
24 feb 2019
Dag Toska, Natuurlijk vind ik dat en ben het volledig met je eens. Maar het gezegde luidt ook: c'est le ton qui fait la musique. En dat is natuurlijk niet altijd gemakkelijk. Ik ben docent afstandsgestuurd onderwijs dus ik weet wat het betekent om iemand op papier in zijn waarde te laten. Hoewel zo iemand zijn uiterste best doet, maar toch ver onder de maat presteert, het niet begrijpt, ook na diverse andere uitleg...enz. dan is het de kunst toch correct te blijven en gewoon door te gaan met alle goed bedoelde opmerkingen en aanwijzingen..
Mee eens?

m44rtn

Bekend Gezicht
Lid geworden
16 jan 2018
Leeftijd
20
OS
Windows, Linux en Vireo
Even tussendoor, naar aanleiding van eerdere reacties binnen dit topic...

Ik had geen idee dat er een filmforum was, ik heb misschien een keer een topic daar gezien, maar dat was met een url en ik had niet eens door dat het een apart onderdeel was van het forum. Waarschijnlijk komt het ook omdat ik hier niet super vaak kom.

Hoe dan ook, ik heb het idee dat het wel is aangeslagen. Als ik kijk naar wat de 'kijkcijfers' zijn, zie ik daar best wel hoge getallen. Nu zijn views niet alles, zelf, bijvoorbeeld, vind ik dat de reacties of vragen die ik krijg en kan beantwoorden in een eigen forumonderdeel veel leuker en interessanter zijn.

Vraagje, gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom zijn bijna alle topics gesloten in het film-forumonderdeel?

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Oplossingen
2
Leeftijd
68
OS
Windows 10 Professional
AV
F-Secure Antivirus (Ziggo)
FW
Windows Firewal
Reacties in de filmonderwerpen is uitgeschakeld, dat wil de maker liever niet.
Daarom is er een specifiek reactie forum.

Echter door ongelukje zijn alle oude reacties vanaf het begin helaas verdwenen.

K

Kate

Guest
Maar Maarten, we zijn opnieuw begonnen, hoor, dus...... En ik bespaar je mijn vragen in jouw topic maar, Maarten! Je zou erg schrikken van zoveel onwetendheid bij alles wat jij doet. Maar ik lees het wel en ben dan stil van dat alles!

theplayer

Enthousiast Lid
Lid geworden
24 feb 2019
Hallo Maarten, ik ben dus theplayer en maker van het filmforum. De reden dat ik er liever geen discussies tussendoor wil, is omdat het dan allemaal heel ondoorzichtig wordt: filmteksten, beelden, fragmenten en ook nog discussies enz. door elkaar. Dan wordt het een zooitje...

Eigenlijk ben ik dus niet zozeer bezig met een forum in de zin van het woord (een panel, een groep van experts en deskundigen die geraadpleegd kunnen worden over een dienst , product of bijv. een computerprobleem). Ik ben zelfstandig, put uit mijn eigen geheugen en gebruik mijn eigen filmkennis en mijn eigen grote mediavoorraad om een zo compleet mogelijk overzicht te geven van de filmgeschiedenis, incl. wetenswaardigheden in eigen teksten, beeldmateriaal, acteurs , actrices, regisseurs, inhoud, het leggen van links en nog meer filmische uitstapjes....met het doel, een lach en soms een traan te toveren op het gezicht van de lezer bij het zien van zoveel moois wat er sinds de jaren 20 op het grote witte doek is verschenen in de bioscopen: Eén doorlopend geheel dus, in decennia en in delen.

Natuurlijk mag je het een forum noemen als je daarmee bedoelt dat je vragen wilt stellen over hetgeen de revue passeert, of over iets wat misschien nog niet vermeld is, of wanneer je nog iets meer wilt weten dan er al staat enz. enz. Je moet dan dus even naar een andere site. En antwoord krijg je dan natuurlijk ook.
Reacties zijn zeer welkom, want dat houdt de moed erin... Ik houd alleen graag zelf de regie....speel zelf graag de regisseur.......als je begrijpt wat ik bedoel.
Helder?

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan