wat een werk!

• Topicstarter Kate
  • Startdatum
  • Reacties 21
  • Weergaven 614
K

Kate

Guest
Hoi Ray,

Deze week kon ik met je mee lijden bij al dat gedoe over je computer. En je hield braaf vol. Maar het wordt ook een mooi naslagwerk, al die afleveringen die je al gemaakt hebt. De ene sprak me meer aan, dan de andere, maar dat is normaal, nietwaar.

ik wens je nog succes bij de rest, en ik duim voor geen problemen met je computer!
groetjes, Kate.

theplayer

Enthousiast Lid
Lid geworden
24 feb 2019
Hoi Kate,

Dank je voor je reactie! :) Ja, het is niet altijd makkelijk met die heren...Hoewel ik veel respect heb voor hun kennis, is het verplicht om elk woord in een reactie op een weegschaal te leggen zodat je niemand op enigerlei wijze voor het hoofd stoot. Want ook degenen die geen bijdrage leveren aan een oplossing, voelen zich geroepen om de gebruikte taal eens goed onder de loep te nemen. Het lijkt verdacht veel op dat liedje van André van Duin: BELT U MAAR (ken je dat nog? Uit 1987)

Bovendien lijkt het filmforum totaal niet aan te te slaan, hoewel ik er vele uren per dag (nog) aan besteed. Ik vraag me af of een onderdeel als dit, binnen een computerforum (!) eigenlijk wel geschikt is en aan de behoefte voldoet.

Groetjes,
Ray

K

Kate

Guest
Ja Ray, daar kan ik niet over oordelen. Ik lees lang niet alles, want ik ben niet zo'n filmfanaat. Mijn man is er gek op! Maar in het begin werd er toch wel gereageerd, maar het verdween langzaam. En toch kijken er waarschijnlijk velen 'on demand' en vragen ze films op. Ik kan je geen raad geven. Maar ......je weet onnoemelijk veel!!

groetjes, Kate.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Oplossingen
2
Leeftijd
68
OS
Windows 10 Professional
AV
F-Secure Antivirus (Ziggo)
FW
Windows Firewal
Maak je geen zorgen - ook jouw filmforum wordt bekeken - en de kijkcijfers zullen heus groeien.

theplayer

Enthousiast Lid
Lid geworden
24 feb 2019
Maar ......je weet onnoemelijk veel!!
Tja, daar hoef ik weinig moeite voor te doen. Vrijwel alles zit in mijn koppie en ik heb echt heel veel materiaal daarin zitten...uit alle decennia! Zoiets van: roept u maar... Het schrijven kost dan ook geen moeite. De meeste tijd zit in het maken van de passende videofragmenten (uit eigen beheer) en een goed gesynchroniseerde Nederlandse ondertiteling daarbij zoeken, al die videofragmenten bewerken zodat ze in het forum geplaatst kunnen worden, tekstpagina's met het het beeldmateriaal kopiëren en passend maken en letten op de maximale lengte en het aantal mediafragmenten, anders slaat het forum op tilt. Vandaar een onderverdeling in delen.

Maak je geen zorgen - ook jouw filmforum wordt bekeken - en de kijkcijfers zullen heus groeien.
Ik maak me geen zorgen, maar ik ben voornamelijk voor mezelf bezig, lijkt het. Wel een goede therapie om niet aan gezondheidsproblemen te hoeven denken, maar tegelijk ook jammer voor een waarschijnlijk grote echte filmdoelgroep die dit zoekt, maar niet weet dat het bestaat.

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
OS
Windows 10 home
AV
Windows beveiliging
FW
Windows beveiliging
Volgens mij is er op dit mooie forum voor elk wat wils, en het staat je vrij om zelf iets leuks te posten. Maar fijn dat je problemen zijn opgelost met de pc, dat kan zo vervelend zijn, als iets niet werkt.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Oplossingen
2
Leeftijd
68
OS
Windows 10 Professional
AV
F-Secure Antivirus (Ziggo)
FW
Windows Firewal
Ik denk dat wijlen ons lid Cuizenier van dit filmforum genoten zal hebben als hij dit nog had mogen meemaken.
En ongetwijfeld zal dit forum verder groeien en zal ook dit filmforum daarvan profiteren.

K

Kate

Guest
Ho Roxmarie, nu neem ik het even op voor de player, want er is eerst gepeild of het leuk zou zijn als we dit kregen. Men was enthousiast over zijn bijdragen en hij kreeg dan ook best verzoeken om meer te plaatsen. Dus het was niet zo van: ik ga ook eens iets leuks plaatsen. En ik ben er van overtuigd dat zijn bijdragen wel bekeken worden, maar dat er soms geen reden is om te reageren. Maar dat is wel sneu als je ergens zoveel werk in stopt.
Wij hebben eigenlijk wel een leuke baan hier: lezen en dan op een duim klikken! Ik hou er wel van, en jij ook, denk ik. Tof forum, nietwaar?

theplayer

Enthousiast Lid
Lid geworden
24 feb 2019
Dag Roxmarie, Ik hoop dat je gelijk hebt, want daar gaat het ten slotte om: filmvertier bieden en wetenswaardigheden eromheen geven.
De problemen op de pc zijn overigens nog niet opgelost, maar met zoiets moet je gewoon veel geduld hebben...... (of een andere oplossing zoeken...)

theplayer

Enthousiast Lid
Lid geworden
24 feb 2019
Dag Kate, Fijne reactie! :) Daar word ik blij van...
Misschien is men zo ingetogen aan het lezen en kijken dat men de tijd eromheen vergeet (wat ook de bedoeling is...!) en alleen maar tevreden zucht en dan met frisse moed weer even vooruit kan (een reactie..?? oh...moet dat dan.. ? wist ik niet eens....niet nodig toch...?);)

K

Kate

Guest
Ja, Abraham, ik ben het met je eens, maar het was hem niet gegeven jammer genoeg. En verder komt het wel goed, tenzij niemand meer film kijkt!

Bovenaan Onderaan