Wat bezielt mensen af en toe toch?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 12
  • Weergaven 1501

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.052
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
Je bent met jouw ambulance met zwaaiende lichten en sirenes onderweg op de snelweg tussen Heesch en Den Bosch.
Je hebt haast, want je vervoert iemand die in levensgevaar is.
Plotseling wordt je rechts ingehaald en dan gaat die auto voor jouw ambulance rijden en in die auto wordt ineens op de rem getrapt..............

Deze automobilist, een man van 46 uit Roosendaal, is in hechtenis genomen en zijn auto is in beslag genomen.

Je vraagt je af wat de mensheid in vredesnaam aan het doen zijn. Onze maatschappij wordt beïnvloed met on-Nederlandse gedragingen, die je fantasie en verstand, te boven gaan. Dat een 46 jarige man, zijn verstand niet gebruikt, of niet heeft, moet wat mij betreft flink afgestraft worden. Jaar rijbewijs inleveren. Tegen dit soort gasten moet zeer steng opgetreden worden. Dit is onacceptabel!

http://www.omroepbrabant.nl/?news/2...en+van+ambulance,+bestuurder+vrijgelaten.aspx
HEESCH - De 46-jarige automobilist uit Roosendaal die vrijdagavond een ambulance hinderde op de A59 tussen Heesch en Den Bosch, was zich van geen kwaad bewust. Dat blijkt uit gesprekken die de politie heeft gehad met de bestuurder van de ambulance en de automobilist. De man is zaterdag weer vrijgelaten.
Hij was zich van geen kwaad bewust.
Welnu - mijn inziens zegt me dat dit alles een vrijbrief is voor hufterig gedrag in het verkeer.
Wordt je gepakt, wijs je naar dit voorval en zeg je ook dat jij je van geen kwaad bewust bent.

Helaas lopen er meer gekken rond dan dat er vast zitten.

Ach ja, ik denk ook dat het geen opzet is geweest, de persoon was even in verwarring waar het gaspedaal zat!(kuch)

Ach ja, ik denk ook dat het geen opzet is geweest, de persoon was even in verwarring waar het gaspedaal zat!(kuch)
Na eerst de ambulance rechts ingehaald te hebben - soms ook een vergissing?

Mijn antwoord was ook sarcastisch bedoeld, vandaar die kuch!

Olala, had over de kuch heen gelezen.........

Het lijkt mij overigens een goed idee ambulances met goede dashcams uit te rusten.
Dat kan ook nog eens mooie beelden geven van de stuurkunst van de ambulance broeders en in geval van wat er op die snelweg gebeurd is, hadden de beelden de doorslag kunnen geven om die situatie goed te kunnen beoordelen.

Dat zou een goed idéé zijn, zowel voor als achter een camera. Kun je ook gelijk zien wie je er tot op de bumper, volgt!

Hevige discussie met treinconducteur eindigt gruwelijk​

Een man is donderdag na een stevige discussie met een treinconducteur uit een rijdende trein gesprongen ter hoogte van het Waals-Brabantse Rixensart. Hij overleefde die sprong niet.

Een boze treinreiziger zou een discussie gehad hebben met de boordchef. Hij beet de conducteur, sloeg vervolgens met de noodhamer een raam in en sprong uit de trein ter hoogte van het Waals-Brabantse Genval, een deelgemeente van Rixensart. Dat meldt het parket.

Tagtik

Daar kom je waarschijnlijk nooit achter.
Maar het is gewoon een feit dat mensen heel erg de weg kwijt kunnen zijn onder invloed van stress,medicijnen, drugs of alcohol

Volgens een nieuws bericht vandaag zou de man overstuur geraakt zijn door een grafiti in de trein toen hij die opmerkte.
Maar daarvoor uit een rijdende trein springen??

Het lijkt wel of mensen tegenwoordig een heeeel kort lontje hebben.
Hierdoor schieten ze vaak in een soort stress of emotie waardoor ze dan veranderen in een heel ander persoon.

Terug
Bovenaan Onderaan