Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond het mooiste nog dat ook dit ding kan vallen en struikelen: toch ergens een menselijk trekje!
35 jaar geleden denk ik, dit soort robots of testen moet je niet alleen zien dat ze de mensen gaan "Vervangen" maar dit moet je ook zien als nieuwe ontwikkelingen om dingen ervan te gaan gebruiken zodat gehandicaptenWanneer heb jij voor het laatst een salto achterwaards gedaan?
Natuurlijk blijft het daar niet mee, maar dat is met de meeste ontwikkelingen er worden positieve en negatieve mee gedaan maar dat is met alles zo jammer genoeg.Kijk Abbs, dat vind ik nou een goede ontwikkeling van een robot! Ik zie het dan als een technische poging om dingen te ontwerpen waar de mens iets aan heeft.
Maar denk jij echt dat het daar bij zal blijven? Ik heb geloof ik niet zo'n hoge hoed op van de ontwikkelaars van deze robots. De tijd zal het leren.
@Kate klik rechts onder in het bericht op "Reageer" kan kan je ook meteen de tekst indien nodig aanpassen (quote noemen ze dat).Vertel me nu: hoe krijg ik een deel van je tekst in mijn nieuwe bericht? Dat heb ik nog nooit geprobeerd en dus nog nooit geweten!