Wanneer heb jij voor het laatst een salto achterwaards gedaan?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 10
  • Weergaven 774

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.052
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
Ha, wat een salto's kan dit ding maken. Ik geef toe: dit lukt me gegarandeerd niet.

Het is natuurlijk technisch gezien ontzettend knap, maar daar houdt het dan voor mij ook mee op. Want ik zie gewoon een foeilelijk ding achterover een sprong maken, maar het oog wil ook wat, hoor. En hij/zij ziet er echt niet uit!! Als het niet beter kan, kijkt er geen mens naar die prestaties. Ik vond het mooiste nog dat ook dit ding kan vallen en struikelen: toch ergens een menselijk trekje!

Ik vond het mooiste nog dat ook dit ding kan vallen en struikelen: toch ergens een menselijk trekje!

Juist daar zit wat de toekomst betreft, een mogelijk probleem.

Waarom zit daar nu een probleem? Ik ben er van overtuigd dat dit vallen nog wel afgeleerd wordt. En dat maakt me meer ongerust dan blij! Want dan verdwijnen alle menselijke trekjes en straks is de robot belangrijker dan de mens.
Maar echt: als het nog steeds zulke lelijkerds blijven, is er nog toekomst voor de mensheid. Want hier vallen vrouwen niet voor. Trouwens, dat hoeft ook niet, bedenk ik nu!
Want kleine robotjes komen zo uit de machine en er zal dus weer een menselijke eigenschap verdwijnen. Dit wordt een saaie boel!!

Hoe krijg ik trouwens jouw bericht #3 bovenin mijn bericht, net zoals jij net met het mijne deed?

Wanneer heb jij voor het laatst een salto achterwaards gedaan?
35 jaar geleden denk ik, dit soort robots of testen moet je niet alleen zien dat ze de mensen gaan "Vervangen" maar dit moet je ook zien als nieuwe ontwikkelingen om dingen ervan te gaan gebruiken zodat gehandicapten
in de toekomst weer bv kunnen lopen of andere functie te helpen onder steunen.

Kijk Abbs, dat vind ik nou een goede ontwikkeling van een robot! Ik zie het dan als een technische poging om dingen te ontwerpen waar de mens iets aan heeft.
Maar denk jij echt dat het daar bij zal blijven? Ik heb geloof ik niet zo'n hoge hoed op van de ontwikkelaars van deze robots. De tijd zal het leren.

Kijk Abbs, dat vind ik nou een goede ontwikkeling van een robot! Ik zie het dan als een technische poging om dingen te ontwerpen waar de mens iets aan heeft.
Maar denk jij echt dat het daar bij zal blijven? Ik heb geloof ik niet zo'n hoge hoed op van de ontwikkelaars van deze robots. De tijd zal het leren.
Natuurlijk blijft het daar niet mee, maar dat is met de meeste ontwikkelingen er worden positieve en negatieve mee gedaan maar dat is met alles zo jammer genoeg.
Maar ik zie vanuit mijn standpunt de positieve dingen ;)

Wat abbs schrijft zal denk ik een nevenlijn gaan worden in robottechniek, waarbij missende armen en benen misschien vervangen kunnen worden, een ruggegraat die hulp krijgt en zo voort.

Maar in de eerste plaats worden robots vooral ontworpen om de menselijke arbeid uit handen te nemen.
Een robot is nooit moe en kent ook geen bioritme.

Vertel me nu: hoe krijg ik een deel van je tekst in mijn nieuwe bericht? Dat heb ik nog nooit geprobeerd en dus nog nooit geweten!

Vertel me nu: hoe krijg ik een deel van je tekst in mijn nieuwe bericht? Dat heb ik nog nooit geprobeerd en dus nog nooit geweten!
@Kate klik rechts onder in het bericht op "Reageer" kan kan je ook meteen de tekst indien nodig aanpassen (quote noemen ze dat).

Terug
Bovenaan Onderaan