Wallpapers voor Windows 11

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
69
OS
Windows 10 Professional
AV
AVG Internet security
FW
AVG Firewall

Wallpapers voor Windows 11​

WIP-9th-anniversary-wallpaper-dark.png WIP-9th-anniversary-wallpaper-light.png

Meer afbeeldingen vindt u op:​

De makkelijkste wijze hoe een bureauwalpaper te te veranderen, is de nieuwe wallpaper bijvoorbeeld in
de map Afbeeldingen op te slaan en dan met rechts aan te klikken en te kiezen voor
Als bureaubladachtergrond te gebuiken.

Via het JPEGImportQuality.reg kunt u bureaublad achtergronden mooier laten uitzien.
Normaal comprimeert Windows bureaublad achtergronden en de registertweak voorkomt dat nu.

Na deze tweak dient u wel de bureaublad afbeelding opnieuw in te stellen.

Na dowload van JPEGImportQuality.reg dubbelklikt u op JPEGImportQuality.reg en gaat u telkens akkoord met de Windows meldingen!
Is daarna de melding, dat de gegevens zijn toegevoegd aan het Windows register, start dan de computer opnieuw op.

Bijlagen

• JPEGImportQuality.reg
    798 bytes · Weergaven: 2
Ik kreeg ze vandaag ook al door Microsoft toegestuurd, maar die ga ik echt niet gebruiken.

Ik zit er ook niet op te wachten, ik ben nog steeds in Ierland als ik mijn bureau blad zie.

Ik heb die swirls er ook uitgegooid maar krijg toch nog regelmatig die weer even te zien zoals bijvoorbeeld bij het overschakelen naar een andere app of windows venster. Is er een mogelijkheid om dit daar ook nog weg te krijgen?
Voor het bureaublad heb ik een andere wallpaper ingesteld met de wallpaper engine van steam.
Voor het vergrendelingsvenster heb ik de niet bewegende versie van dezelfde wallpaper ingesteld. BureauAchtergrond.jpg
Dit topic mag eventueel verplaatst worden naar een afzonderlijk topic.

Een lekker simpele:

t-rex-1920x1080.jpg

En op mijn laptop heb ik dezelfde, maar dan met groene achtergrond, zodat ik makkelijk kan zien of ik lokaal zit of via remote desktop op mijn computer thuis werk.

Terug
Bovenaan Onderaan