Wacom pentablet

theplayer

Medewerker
Lid geworden
24 feb 2019
OS
Win10
AV
Bitdefender
Ik gebruik al vele jaren een WACOM-tablet als muis (met een pen). Dat tablet is van een vorige generatie en gebruik ik nu voor mijn 2e pc die naar de zolder is verhuisd. Daar zijn (net als op mijn 1e pc), 2 beeldschermen aan gekoppeld. Ook net als op mijn 1e pc moet die muiswijzer op die 2 pc dus van links naar rechts over 2 beeldschermen fungeren.

Dat doet hij echter niet. Hij gaat van links naar rechts op het linker beeldscherm en stopt dan. Ik moet dan weer naar links op dat beeldscherm om op het rechterscherm te komen.De muiswijzer komt weer rechts in beeld. Het lijkt erop dat bij 2 beeldschermen alles naar rechts is ingesteld.

Weet iemand hoe ik dit tablet op dezelfde manier kan instellen zoals beneden?

Ik heb het idee dat het alles van doen heeft met de beeldscherm instellingen en niets met de WACOM tablet muis.

Klik met de rechtermuisknop op je bureaublad.
Beeldscherminstellingen, beeldscherm, en dan volgens mij in windows 10, geavanceerde beeldschermen.
(virtuele machine heeft maar 1 beeldscherm, en in windows 11 ziet het er iets anders uit).

En dan zul je je de beeldschermen moeten wisselen, door ze als het ware te verslepen van links naar rechts. Zodat ze andersom komen te staan. Daarna controleren of het goed is, en eventueel het hoofd-beeldscherm weer aanklikken.

klopt je moet je beeldscherminstelling aanpassen de computer denkt dat je linker scherm het rechterscherm is

Aan allen: opgelost hoor!! Met dank! :) (y)

Terug
Bovenaan Onderaan