Waaraan herken je een hennepplantage in een appartement?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 32
  • Weergaven 1956

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.052
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
Ik woon in een appartement op de eerste verdieping.
Naast mij is de woning nu volkomen geblindeerd en komt er uit een openstaand slaapkamerraampje aan de galerij warme lucht naar buiten geblazen.
Ik kan niet zeggen dat deze warme lucht geen reuk heeft, maar wel een lichte reuk die ik niet ken.

maar wel een lichte reuk die ik niet ken.
mmmm geurtje zou best kunnen dan.Of anders is het een sauna ...en ze willen niet dat jij gluurt hahaha.
Vandaag is toch wet gestemd in de kamer,dat het in de toekomst zal mogen wietplantages ,gecontroleerd door de wet!!!
Mvg
Danvers

Ik heb ook internet onderzocht en dat heeft mij weer doen beslissen de politie te bellen hierover.
Want is het een wietplantage, dan kan dat tevens een onveilige situatie creëren.

Ik heb ook internet onderzocht en dat heeft mij weer doen beslissen de politie te bellen hierover.
Want is het een wietplantage, dan kan dat tevens een onveilige situatie creëren.
Kan inderdaad gevaarlijk zijn ,als ze geen kennis hebben,kan het kot in brand vliegen!In kort nog gelezen in Vlaanderen ergers.
Mvg
Danvers

Ik heb het doorgegeven maar er is verder nog niks gebeurt.
Uit het kleine slaapkamertje werd vanavond een warme en vies ruikende lucht geblazen.
Mogelijk dat er iets aan het ontbinden is..........

Wanner heb je daarover gebeld?

Dinsdagavond en de lucht die nu uit de woning komst is vies van reuk.

Hopen dat ze er snel iets mee doen. Anders gewoon nog een keer bellen!

Ik vermoed dat de bewonder zijn appartement onderverhuurd heeft aan de criminelen en dat het appartement momenteel geobserveerd wordt.
De vieze lucht wordt niet meer naar buiten geblazen, ondanks dat de warme lucht die naar buiten geblazen wordt niet bepaald lekker ruikt.

Voor brand ben ik niet zo bang, hele dikke muren tussen de woningen en beton als tussenlaag in de verdiepingen.

Maar het is en blijft een ...... situatie.

Het wordt nog mooier - in het appartement boven het appartement van mijn buurman zit vermoedelijk ook een cannabisplantage!

En ik heb gisteravond de raad gekregen dat ik verder niks hoef te doen, want de politie zal de panden waarschijnlijk in de gaten houden, om zo de organisatie erachter te kunnen pakken.

Als dat zo is dan vind ik dat ze je daar wel even van op de hoogte mogen houden.

Het blijft een enge situatie en jij moet maar afwachten! Ik geloof grif dat de politie het pand in de gaten houdt, maar hoe lang gaan ze dat doen?

Terug
Bovenaan Onderaan