Waar luister jij naar?

• Topicstarter Kate
  • Startdatum
  • Reacties 1.451
  • Weergaven 29.753

d'Anvers

Gewaardeerd Lid
Lid geworden
18 feb 2022
Oplossingen
1
Leeftijd
69
OS
windows10
AV
eset internet securitygrote
FW
eset

I'm just an old motherfucker - Arno (Radio 1 sessie)​

Arno ga je missen man je muziek je speciale humor gedachten over het leven niemand doet je na!Herken mezelf veel in jouw.

Jean Paul

Bekend Gezicht
Lid geworden
14 mei 2021
OS
Windows 10 Pro 64 bit
AV
Ziggo Safe Online
Doe maar en normaal kwamen vroeger wel eens voorbij op de radio maar ik stond er nooit zo bij stil wie henny vrienten was, tot ...

Ik heb altijd al interesse gehad in componeren en de geschiedenis van muziek en zo heb ik henny vrienten leren kennen.
Henny liep net als ik met een grote boog om arrogantie heen en naast de band waarin hij speelde maakte henny ook soundtracks.
Henny werkte ook met artiesten die niet bekend waren en zo kwamen er nieuwe ideeën tot stand.

Daarvoor zal ik hem altijd blijven herinnneren.

Ik vond stiekem dit nummer van hem goed ofwel dit is een van mijn guilty pleasures :

d'Anvers

Gewaardeerd Lid
Lid geworden
18 feb 2022
Oplossingen
1
Leeftijd
69
OS
windows10
AV
eset internet securitygrote
FW
eset

Blues-rock favorites, compilation of 8 more songs- Part 5​

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
OS
Windows 10 home
AV
Windows beveiliging
FW
Windows beveiliging
Onze inzending voor het Eurovisie songfestival, ik hou er helemaal niet zo van, maar bijzonder om te horen, dat het weer in onze moedertaal is. Mooi nummer.

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
OS
Windows 10 home
AV
Windows beveiliging
FW
Windows beveiliging
Naar een oude cassette die ik aan het overzetten ben met Audacity. Ik had het denk ik 10 jaar geleden of langer geleden al eens gedaan, maar dat was een kopie van de opname, nu dus originele cassette waar het in 1985 op is opgenomen. Het was het Los Vast Kuip Spektakel.

Het leuke ervan is, dat mijn zus en ik in die tijd voetbalden en het op zaterdagmiddag was, dus hebben we onze moeder lief aangekeken of zij het wilde opnemen, en dat heeft ze gedaan!

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
OS
Windows 10 home
AV
Windows beveiliging
FW
Windows beveiliging
Hierna, een door mezelf gemaakte video van foto's met opgenomen muziek van Per Gessle in Örebro op 1 mei jongstleden.

Ik zie dat hij nog in bewerking is. Dus hopelijk is het straks online.

Edit: Inmiddels online. Wellicht het geluid iets harder zetten.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan