Vraagje

Hello ,
Ik heb vernomen van Paul dat het mogelijk is om hier songs te plaatsen die je hebt gecomponeerd.
Is dat juist? Zijn daar geen voorwaarden aan verbonden?
Graag uw advies hierover .
Grtz,
cooper

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
@cooper - ja dat is mogelijk.

Stel dat jij op de Soundcloud het voor elkaar krijgt om daar je muziek te beveiligen,
of wanneer je het nu al goed vind, dan maak ik in het forum
een nieuw forum voor jou aan, waarin jij jouw composities ten gehore kan brengen.

Dat doe je dan door de Soundcload uploads te kopiëren en te plakken in je nieuwe berichten in jouw eigen forum.

cooper

Bekend Gezicht
Lid geworden
26 sep 2020
OS
Windows Home 10
AV
Kaspersky internet security 2020
Thanks again.

Als je bereid bent om een gratis forum voor mij aan te maken waarop ik mijn composities kan uploaden, dan heb ik daar geen bezwaar tegen.

Maar volgens hetgeen ik heb begrepen in het reglement van SoundCloud kun je enkel jouw muziek downloaden van SoundCloud als je over de betalende pro versie beschikt. Ik vind dit niet nodig omdat ik maar een amateur muzikant ben en niet beroepshalve muziek creëer.

Dus bedankt voor het voorstel maar het reglement van SoundCloud verbiedt het downloaden van de muziek die werd geüpload op hun website. Maar ik zal voor alle zekerheid nog eens contact opnemen met SounCloud,en het navragen of het mogelijk is om mijn composities gratis te kunnen downloaden.
Grtz
cooper

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
@cooper - als Roxmarie jouw soundcloads kan posten

dan kan jij dat ook!

Code:
https://soundcloud.com/gilbert-van-rumst/anastasia-wave-opperbest-alleen-viool-6-maart-2020

Je hoeft enkel rechts te klikken op een van jouw soundclouds en dan de koppeling kopiëren en in je nieuwe bericht te posten
De forumsoftware doet de rest voor je!

cooper

Bekend Gezicht
Lid geworden
26 sep 2020
OS
Windows Home 10
AV
Oké ik zal het proberen wat je me schrijft en daarvoor alvast bedankt.
Ik probeerde contact te maken met SoundCloud maar vond nergens een e-mailadres of chatknop van hen.
Toen kwam ik ook diverse reacties van verbolgen leden tegen die hebben betaald voor een pro abonnement en hun geld terug eisen.
Voorbeeld:

Neem contact met mij op zodat deze kosten stoppen. Ik heb SoundCloud minstens vier jaar niet gebruikt - dat is $ 720,00 dat ik SoundCloud voor NIETS heb betaald!

NEEM DAN CONTACT MET MIJ OP!

Ik heb een account ingesteld voor mijn zoon, we kunnen de login / wachtwoordgegevens niet onthouden. We willen het abonnement opzeggen en er is geen manier om contact op te nemen met Soundcloud voor extra hulp. Ik heb dus net de automatische incasso bij de bank geannuleerd.

Ik ook van jou. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, heb gevraagd om de link opnieuw in te stellen. Hoe voorzichtig ik ook een nieuwe PW typte en overtypte, ze zeiden "oeps. We zijn de weg kwijt". Ik betaalde $ 144 + / - USD voor het top van de lijn abonnement, en ze zijn geen enkele hulp. Ik ben pissig AF.

Dit is dan de andere zijde van SoundCloud .
Nogmaals bedankt voor uw medewerking.
Grtz,

PS

cooper

cooper

Bekend Gezicht
Lid geworden
26 sep 2020
OS
Windows Home 10
AV
Hello,
Hier volgt de koppeling van mijn liedje op SoundCloud.

Ik hoop dat ik het goed heb gedaan.
grtz,
cooper

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
Ja is goed.

Ik zal zo een nieuw forum erbij maken: Muziek door en van leden.
Want desgewenst kan Paul dan ook wat posten.
Kan erg leuk worden, nietwaar?

Jean Paul

Bekend Gezicht
Lid geworden
14 mei 2021
OS
Windows 10 Pro 64 bit
AV
Ziggo Safe Online
Ik blijf nog steeds even op de achtergrond vanwege mijn handicap maar ik plaats mijn muziek nog wel een keer. Kan ik dan ook gewoon een losse mp3 of wave file plaatsen?

Anjo

Medewerker
Lid geworden
22 apr 2017
Leeftijd
67
OS
Windows 10; Windows 11 ; Zorin 16, Mint 18, Android 8 en 11
AV
Microsoft
FW
in KPN modem
Als dat via Soundcloud niet goed gaat kunnen jullie toch een Youtube kanaal aanmaken en dat daar in plaatsen?

Of dat dan weer neer PIEP doorgezet kan worden is iets voor Abe...

Jean Paul

Bekend Gezicht
Lid geworden
14 mei 2021
OS
Windows 10 Pro 64 bit
AV
Ziggo Safe Online
Ik had ook een youtube kanaal maar die heb ik jaren geleden opgezegd omdat ik meer aan bandcamp had.

Jammer dat er geen audioplayer voor is en daar zal best een goede reden voor zijn. Mijn intentie was alleen om cooper te helpen en uit wisselen hoe ik het deed en verder niet. Ik kan hem niet overal mee helpen maar alle beetjes helpen zeg ik altijd maar.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
Schijnbaar is is over het algemeen MP3 ingewisseld voor MP4 op fora.

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
OS
Windows 10 home
AV
Windows beveiliging
FW
Windows beveiliging
Ik blijf nog steeds even op de achtergrond vanwege mijn handicap maar ik plaats mijn muziek nog wel een keer. Kan ik dan ook gewoon een losse mp3 of wave file plaatsen?
Ik ben benieuwd naar wat jij gemaakt heb, en hoop dat het lukt deze hier ooit te uploaden, als het weer beter met je gaat. Wellicht via een tijdelijk iets ik dacht aan wetransfer (maar dan downloaden we het naar de pc, dus die optie valt af.).

Jean Paul

Bekend Gezicht
Lid geworden
14 mei 2021
OS
Windows 10 Pro 64 bit
AV
Ziggo Safe Online
@Roxmarie Ik heb een aantal nieuwe nummers gemaakt maar die moet ik nog op internet plaatsen vandaar dat ik aan abraham vroeg of ik ook MP3 of WAV files kon plaatsen. Ik begrijp de belangstelling en anjo had ook wel een punt en daar heb ik niet zo bij stil gestaan maar bij deze ga ik een nieuw youtube kanaal openen maar dan zul je nog even geduld moeten hebben.

cooper

Bekend Gezicht
Lid geworden
26 sep 2020
OS
Windows Home 10
AV
Ja is goed.

Ik zal zo een nieuw forum erbij maken: Muziek door en van leden.
Want desgewenst kan Paul dan ook wat posten.
Kan erg leuk worden, nietwaar?
Dit waardeer ik ten zeerste. Ik had geen flauw benul dat op jullie forum ook muziek kon worden geplaatst.
ik heb ook liedjes op mijn facebookpagina staan. Kunnen die ook worden gelinkt naar mijn forum: Muziek door en van leden?
Grtz,
cooper

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
Dat zal je dan moeten uitproberen, maar die muziek is nu eigenlijk van Facebook.

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
OS
Windows 10 home
AV
Windows beveiliging
FW
Windows beveiliging
ik heb ook liedjes op mijn facebookpagina staan. Kunnen die ook worden gelinkt naar mijn forum: Muziek door en van leden?
Dat zou wel moeten kunnen, maar soms doet facebook lastig met afbeeldingen of video's hier plaatsen op het forum, ondanks dat er wel ondersteuning voor is.

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
Bovenaan Onderaan